اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

نام امام خمینی(ره) لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: نام امام خمینی(ره) لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

نام امام خمینی(ره) لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: 15 خرداد یک روز مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است و در واقع پایه انقلاب اسلامی در این روز بزرگ ریخته شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با قدرت ایمان و با معنویت بالایی که داشتند، مردم را با نهضت اسلامی پیوند دادند و مردم نیز تا آخرین توان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به ابهت و ارزش حضرت امام(ره) خاطر نشان کرد: بدون هیچ تردیدی نام بزرگ امام خمینی (ره) هنوز مایه ترس و وحشت دشمنان اسلام و نظام اسلامی در سراسر جهان است و نام ایشان لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

گنجی تصریح کرد: شخصیت و چهره آرام، مصمم و مبارز امام خمینی (ره) هرگز از ذهن و اندیشه آزادیخواهان جهان محو نخواهد شد و همه حق‌طلبان از ایشان الگو خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: ایشان به عنوان نابغه عصر، انقلابی ایجاد کردند که پس از 14 قرن بهترین نمونه حکومت اسلامی شناخته می‌شود و اندیشه سیاسی اسلام را عملی و اجرا کرد.

امام جمعه جم یادآور شد: باید روش و منش امام خمینی(ره) برای نسل امروز تبیین شود و همه باید با ویژگی‌های رفتاری این امام عظیم‌الشأن آشنا شوند.

گنجی اذعان داشت: امروز پیروی از ولایت فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای دفاع از اندیشه والای امام راحل است و همه مردم و مسئولان باید در مسیر ولایت حرکت کنند.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم و باید با همدلی و وحدت برای پیشرفت و بالندگی کشور اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول