اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

امام خمینی(ره) روحانیت رابه نور و بالندگی پیوند زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) روحانیت را به نور و بالندگی پیوند زد.

امام خمینی(ره) روحانیت رابه نور و بالندگی پیوند زد

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امام خمینی(ره) استعداد و قوه بسته شده نظام روحانیت را به آزادی رساند و اجازه رشد روحانیت را فراهم کرد.

ممدوحی بیان کرد: امام خمینی(ره) دست ستمگران را کوتاه کرد و سد استکبار را شکست که در تخیل خیلی از افراد هم نمی‌گنجید. شکستن نظام ستم‌شاهی طاغوت کار ساده‌ای نبود و این پیروزی با تدبیر و شخصیت قدرتمند امام(ره) میسر شد.

ممدوحی خاطرنشان کرد: شجاعت، تقوا، علم و مدیریت امام(ره) در حد بالایی قرار داشت و ایشان 60 سال علم و تقوا را ذخیره کرد و در یک لحظه تمام بزرگی خود را برای شکوفایی انقلاب اسلامی بروز داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی دستاورد فعالیت‌های علمی و مبارزاتی امام است و امروز تبعیت از رهبری‌، ادامه‌دهنده راه امام راحل (ره) است.

ممدوحی تاکید کرد: در زمان امام به‌دلیل فضای موجود مبارزه با دشمن در سرلوحه کار قرار گرفت و امروز با رشد و ثمردهی انقلاب‌، جزئیات هم مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب قرار می‌گیرد.

وی گفت: باید زمینه شناخت شخصیت امام و بهره‌گیری از این گنجینه ارزشمند که از ایشان به یادگار مانده است، هر چه بیشتر در جامعه فراهم شود و این نظام با ادامه دادن راه امام و تبعیت از مقام معظم رهبری به عزت و افتخار روزافزون دست پیدا کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول