اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

رهبری امام خمینی(ره) جامعه جهانی را به حرکت درآورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیرمند گفت: حکومت و رهبری که امام خمینی(ره) داشت، نه تنها ایران بلکه جامعه جهانی را به حرکت درآورد.

رهبری امام خمینی(ره) جامعه جهانی را به حرکت درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه صبح امروز در مراسم ویژه گرامیداشت ارتحال امام(ره) در مصلای الغدیر این شهرستان با اشاره به تقارن دو مناسبت سالگرد امام و ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: از مهمترین خصوصیات امام خمینی(ره)، اخلاص و بندگی خداوند بود و امام راحل توانست حکومتی تشکیل دهد که جامعه جهانی را به حرکت درآورد.

وی به ابعاد شخصیتی امام(ره) پرداخت و افزود: امام راحل یک اسلام‌شناس واقعی بود و از دیدگاه ایشان، حکومت ابزاری برای اجرای اسلام بود و امام این مطلب را به خوبی درک کرد و به ما نیز فهماند.

امام جمعه هیرمند بیان داشت: یکی دیگر از خصوصیات امام(ره)، قانون‌مداری بود، امام مرد قانون بود و از آنجایی که الگوی امام در حکومت، حضرت علی(ع) بود ایشان قانون را برای همه یکسان می‌دانست.

گزمه خاطرنشان کرد: دشمن تلاش فراوانی کرد تا ما را از مسیری که امام مشخص کرد منحرف سازد، ولی نتوانست اهداف شومش را عملی کند زیرا راه امام حق است و هرگز خاموش نمی‌شود.

وی از امام راحل به عنوان یک اسوه حسنه بعد از پیامبران و ائمه نام برد و گفت: در زمانی که دشمن می‌خواست اسلام را از بین ببرد، امام توانست اسلام را با دست خالی زنده کند و وظیفه خود را نسبت به اسلام ادا کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول