اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

عمل به وصیتنامه امام خمینی بیمه‌کننده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: عمل به وصیت نامه امام خمینی (ره) بیمه‌کننده انقلاب اسلامی است.

عمل به وصیتنامه امام خمینی بیمه‌کننده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان استانداری هرمزگان با تکریم و نکوداشت یاد و نام امام و زنده نگه داشتن اندیشه‌های ناب آن عزیز سفر کرده؛ مسئولان را به ترویج فرهنگ اسلامی، سیره و روش و اندیشه‌های عرفانی امام راحل در جامعه سفارش کرد.

وی افزود: امام شخصیت بی نظیری بود که  توانست با ایمان و اعتقاد راسخ و پشتوانه عظیم ملت بزرگوار ایران یکی از بزرگ‌ترین مکاتب فکری جدید را در جهان پایه ریزی کند که امروز این مکتب حیات بخش توانسته است در اقصی نقاط جهان طرفدارانی را به خود اختصاص دهد و جنبش و بیداری اسلامی نشات گرفته از همین مکتب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان عمل به وصیت نامه امام راحل را ضامن و بیمه کننده کشور دانست و ادامه داد: پیام شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام امام است که همه ما وظیفه داریم  در راستای عمل صحیح به وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام اهتمام و جدیت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با رحلت حضرت امام خمینی (ره) تصور می‌کردند به انقلاب اسلامی ضربه وارد می‌شود اما همه دیدیم که پس از ارتحال حضرت امام فرزند خلف و جانشین شایسته ایشان نیز همچنان با همان صلابت کشتی انقلاب را از طوفان‌های سهمگین به سلامت عبور دادند و امروز دشمنان در مقابل این انقلاب شرمنده و نا امید شده‌اند.

انتهای پیام/خ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول