اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

امام خمینی از اولیای الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضرت امام خمینی (ره) یکی از اولیای الهی است که نشانه آن در حیات مبارک آن حضرت نمود و نشانه حقیقی داشت.

امام خمینی از اولیای الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در نشست زائران حرم مطهر امام در اردبیل اظهار داشت: انسان از بیان شخصیت بی‌نظیر امام خمینی (ره) عاجز و ناتوان است به طوری که حضرت امام را می‌توان مجذوب در حق و ماهیت اصلی اسلام دانست به طوری که تمام زوایای زندگی آن حضرت غرق در اسلام دین‌داری و اعتقاد قوی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه امام خمینی (ره) هرگز ترس و خوف به خود راه نداد، افزود: اگر وحشتی نیز وجود داشت از هیبت و قدرت الهی بود به طوری که امام خمینی (ره) ابر‌مرد تاریخی است که از هیچ اهریمن ظاهری و دشمن افیون شده هراسی به دل راه نداد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: قیام آن حضرت، تبعید چندین ساله و بازگشت به کشورمان و حتی عروج ملکوتی آن حضرت با قلب مطمئنه نشانه روشنی از شخصیت برجسته ایشان که خود را غرق در اسلام و اندیشه نورانی این دین مبین می‌دانست.

این مسئول ویژگی دیگر امام راحل را پرورش و تربیت بر مبنای آموزه‌های دینی و تبعیت از سیره و سلوک نبی مکرم اسلام برشمرد.

نظرپور تصریح کرد: استقامت و ثابت قدمی از برجسته‌ترین ویژگی اولیای الهی است که در سلوک و زندگی آن حضرت نشانه‌هایی از آن را می‌توان به خوبی مشاهده کرد به طوری که آن حضرت به رغم سختی‌ها و مشکلات متعدد با استقامت در راه دین و احکام نورانی الهی و ساری و جاری کردن آن در جامعه حقیقتی روشن را به نمایش گذاشت.

نظرپور آینده‌نگری را از بارزه دیگر حضرت امام برشمرد و ابراز داشت: با گذشت سال‌ها افکار و اندیشه‌های امام جلوه و جبروتی نو و حقیقی پیدا می‌کند به طوری که امروز مصادیقی روشن از آینده‌نگری آن حضرت را می‌توانیم در تحولات دنیا مشاهده کنیم.

وی بیان داشت: در حالی که استخوان پوسیده لیبرالیسم یکی پس از دیگری در حال شکسته شدن است مکتب نورانی امام خمینی جلوه و جبروتی خاص پیدا کرده و شایسته است قدردان این نعمت بزرگ باشیم که دنیا در برابر عظمت این انقلاب در حیرت و شگفتی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول