اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام خمینی(ره) معجزه قرن حاضر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حضرت امام خمینی (ره) معجزه قرن حاضر بودند.

امام خمینی(ره) معجزه قرن حاضر بود

حجت الاسلام مهدی شریعتی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) معجزه قرن حاضر بود و بیداری اسلامی امروز ثمره پیام امام (ره) است که با جانفشانی شهدا به بار نشست.

وی با بیان این مطلب افزود: ما باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بعد از گذشت 23 سال از ارتحال امام (ره) حتی اگر چند دهه و چند قرن بگذرد آموزه‌ها و اندیشه‌های امام که همان آموزه‌های اسلام ناب است و برای زندگی انسانی، استقلال و شرف و زندگی دنیا و آخرت به آموزه‌های امام نیاز داریم.

امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: یکی از توصیه‌های امام که در وصیت نامه ایشان آمده‌است توصیه به حفظ نظام است و این امانتی را که خدا به ما سپرده باید حفظ کنیم و به نسل‌های آینده تبعیت از ولایت فقیه اعلام نماییم و در هر فتنه و جریانی که ما از ولایت فقیه تبعیت کردیم فتنه‌ها و توطئه‌ها خنثی شد.

وی گفت: در دوران جنگ مردم با توکل به خداوند و پشتیبانی از ولایت‌فقیه با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری بیداری اسلامی را در دنیا گسترش داده‌ایم.

شریعتی‌تبار تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در جهان بود که همه جهانیان را تحت تاثیر قرار داد و بیداری اسلامی نتیجه حرکت انقلابی امام است و همه مسئولان باید وصیت نامه امام را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که با مطالعه وصیت‌نامه سیاسی الهی امام (ره) بتوانیم دسیسه‌های دشمن را به خوبی بشناسیم و با آن مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: شایسته است وصیت‌نامه امام به نسل جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان تبیین و ترویج شود و با اجرای مسابقه  و کارهای فرهنگی وصیت‌نامه امام بازخوانی شود و بتوان از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها برای جذب جوانان به وصیت‌نامه امام و مسائل معنوی بیشتر استفاده کرد.

وی افزود: سالگرد ارتحال امام و سایر ایام فرصت مناسبی است که افکار و اندیشه‌های امام را زنده نگه داریم و به نسل‌های سوم و چهارم بسپاریم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول