اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

امام خمینی(ره) در میان رهبران جهان بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ویژگی‌های برجسته رهبری امام خمینی(ره) در هدایت انقلاب در میان دیگر رهبران جهان بی‌نظیر بود.

امام خمینی(ره) در میان رهبران جهان بی‌نظیر بود

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) یکی از رهبران مقتدر جهان بود که در برابر هرگونه ظلم و ستم ایستادگی کرد، افزود: ایشان در سادگی و ساده‌زیستی رحلت کرد.

خلیفه‌زاده اعتماد به نفس، حمایت از مستضعفان، روحیه مبارزه با فساد و زیر بار نرفتن در برابر مستکبران و مستقل‌بودن در تصمیم‌گیری را از ویژگی‌های بارز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان و مبلغان وظیفه دارند شخصیت حضرت امام راحل(ره) و مبارزات وی در دوران ستم‌شاهی را به نسل جوان انتقال دهند.

وی با تاکید بر ولایت‌مداری ملت ایران، اظهار داشت: مردم ما قدر نعمت ولایت‌فقیه که یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) و انقلاب است را می‌دانند و امروز نیز از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می‌کنند.

امام جمعه بوکان در ادامه با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد 1342 افزود: 15 خرداد یادآور رادمردی است که نام او چون ستاره‌ای درخشان در تارک آسمان ایران اسلامی پرتوافشانی می‌کند.

خلیفه‌زاده ادامه داد: قیام مردمی 15 خرداد به رهبری روحانیت به‌ویژه حضرت امام، نهال انقلاب اسلامی را در کشور کاشت و قیام‌های دیگر از این روز مقدس سرچشمه گرفت.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول