اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

امام خمینی بانی سربلندی ایران در برابر سلطه‌طلبی آمریکاست

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: حضرت امام خمینی (ره) بانی عزت و سربلندی ملت ایران در برابر سلطه‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام خمینی بانی سربلندی ایران در برابر سلطه‌طلبی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: روز 14خرداد مصادف با رحلت بزرگ‌مردی از سلاله پاک رسول‌الله است که در تاریخ حوادث نیم قرن اخیر ایران به عنوان تنها پرچم‌دار مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی و بانی عزت و سربلندی ملت ایران در برابر سلطه‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل توحید را محور مبارزات خود قرار داد و هرگز از الگوی دیگر غیر از خط توحید پیروی نکرد و تمام اهداف خود را در پناه مذهب جستجو کرد و با عنایت و توسل به ائمه اطهار که الگوی تمام عیار بشریت هستند، راه و روش مبارزه درست را در پیش گرفت و زمینه خفت و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی را فراهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قلب خاورمیانه پایه‌ریزی کرد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: قیام اصلاح‌طلبانه امام و پیام‌های او تنها به جامعه ایران و دیگر جوامع اسلامی محدود نمی‌شد، از این رو امام خمینی (ره) در اغلب پیام‌های خود مستضعفان و ملت‌های دربند جهان سوم را به قیام علیه مستکبران فرا می‌خواند و در روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آشکارا ایده تشکیل حکومت جهانی مستضعفین را مطرح می‌کرد.

متقی بیان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر 15 خرداد همزمان با سالروز رحلت حضرت امام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و حضور هیئت‌های عزاداری و مردم بسیجی و همیشه در صحنه کوهبنان مراسم بزرگداشتی از ساعت 10 صبح در محل امامزاده بی‌بی عصمت این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول