اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبیین نمونه‌های اخلاقی تربیتی در ویژه برنامه امام علی(ع)

ویژه برنامه رحلت امام خمینی(ره) از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش ویژه ‌برنامه رحلت امام خمینی(ره) و امام علی(ع) از این رسانه خبر داد.

ویژه برنامه رحلت امام خمینی(ره) از کانال ندای اسلام

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تولید برنامه به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: کانال ندای اسلام بخش انگلیسی رادیو معارف در 14 خرداد و همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه‌ای را تولید کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه حبیبی‌راد با حجت‌الاسلام احمد حنیف مبلغ و کارشناس حوزوی از کانادا در ارتباط با زندگی سیاسی عرفانی امام خمینی(ره) گفت‌وگو می‌کند.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: این برنامه تلاش دارد تا علاوه بر شناساندن جنبه‌های امام خمینی(ره) به عنوان مرجع مذهبی و سیاسی، ایشان را به عنوان عارف برای شنوندگان معرفی کند.

وی یادآور شد: پرداختن به اشعار عرفانی اخلاقی سروده امام یکی از بخش‌های جالب این برنامه 15 دقیقه‌ای است.

 

پخش ویژه برنامه امام علی(ع)

حسینیان از تولید ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت امام علی(ع) خبر داد و افزود: در این ویژه برنامه زهرا موسوی، استاد دانشگاه و مبلغ در ابتدا نحوه و چگونگی ولادت امام علی(ع) را برای شنوندگان بیان می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه نمونه‌های اخلاقی تربیتی از زندگانی امام علی(ع) به عنوان الگویی برای پدران مسلمان معرفی می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: در قسمت دوم برنامه نیز در روز ولادت علی، نامگذاری و اهمیت این روز تبیین می‌شود و همچنین در این روز در برنامه حدیث روز، اعجاز حسین روایتی از پیامبر اکرم(ص) درباره امام علی(ع) برای شنوندگان تبیین می‌کند.

برنامه کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com  و پخش ماهواره‌ای رادیو در ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz با 27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول