اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

امام خمینی (ره) معادلات مادی جهان را برهم‌زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: در حالی که جهان از دو تفکر مادی رنج می‌برد امام خمینی(ره) با نهضت خود معادلات جهان را بر همزد.

امام خمینی (ره) معادلات مادی جهان را برهم‌زد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید‌محمد علی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه با اشاره به چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: در حالی که دنیا با دو قطب مارکسیسم و سرمایه‌‌داری اداره می‌شد و هر دو برای قطع ریشه مذهب گام بر می‌داشتند حضرت امام احیاگر دین شد و معادلات دنیا را برهمزد.

وی افزود: امام عبد صالحی بود که توانست در این عصر تمام محاسبات دنیوی فاسدان را افشاء و برملا سازد، امام بر قلب‌ها حکومت می‌کرد و با دم مسیحیایی خود فساد زمان شاه و مردمش را استحاله کرد و در کمتر از دو سال جوانان را در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بارور ساخت و رشد داد که توانستند جلو مستکبران جهان با سلاح ایمان بمانند.

امام جمعه دزفول در فراز دیگری اظهار داشت: این کار بزرگ امام بود که با رهبری پیامبرگونه‌اش توانست دنیا و ملت را تحت تاثیر قرار دهد و امام زنده است و در قلب ملت‌هاست

قاضی دزفولی با اشاره به انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام (ره) گفت: تقدیر الهی بر این واقع شد که معظم‌له از کید، ترور و مکر دشمن حفظ بماند، برای چنین روزی و این از الطاف خفیه الهی بود.

امام جمعه دزفول با توجه به 13 رجب سالروز مولود کعبه اضافه کرد: انشاالله مفهوم این ولادت بزرگ را بتوانم ادراک کنیم.

قاضی با اشاره به مراسم اعتکاف نیز گفت: اعتکاف برای جامعه ما و معنویت آن بسیار لازم و ضروری است و در تقویت بنیه معنوی، بهترین وسیله‌ای است که می‌تواند جوانان ما را در مقابل جنگ نرم دشمن حفظ کند. اعتکاف می‌تواند دژ استحکام بخش در مقابل دشمنان و اهداف آنان باشد که 43 مسجد دزفول پذیرای 6 هزار معتکف خواهد بود.

امام جمعه دزفول در پایان با توجه به فرا رسیدن 15 خرداد گفت: 15 خرداد نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود که امام رسماً نهضت خود را از آن زمان بنا نهاد و کودکان 15 خرداد با رهبری امام توانستند در 22 بهمن طومار رژیم ننگین سلطنتی را برهم زنند. 

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول