اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رودبار خبر داد

اعزام 1000 زائر رودباری به مرقد امام خمینی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رودبار از اعزام یک‌هزار نفر زائر این شهرستان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام 1000 زائر رودباری به مرقد امام خمینی

کیومرث عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به اعزام زائران این شهرستان به مرقد امام راحل، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته طبق سرشماری سال 85 یک درصد جمعیت رودبار معادل یک هزار نفر به مراسم 14 خرداد اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 940 نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) از رودبار اعزام شده بودند، افزود: سال گذشته 617 نفر از برادران و 325 نفر خواهران در قالب کاروان سواره در مراسم سالگرد ارتحال امام حضور داشتند.

این مسئول، خرداد را ماه حزن و اندوه دانست و گفت: رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد مهم‌ترین رویداد خرداد است.

وی با قدردانی از مردم و مسئولان رودبار برای استقبال از کاروان پیاده حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ابراز کرد: هر ساله رودبار میزبان زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) در چهار شهر رستم‌آباد، رودبار، منجیل و لوشان است.

عاشوری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برنامه‌ریزی برای استقبال و بدرقه کاروان پیاده و هماهنگی در برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام را از دیگر اقدام‌های انجام گرفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 23 نفر از بسیجیان رودبار در کاروان پیاده حرم امام حضور دارند، گفت: کاروان پیاده گیلان به نام شهید هدایت درویشوند فرمانده سپاه سابق رودبار نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه رودبار از برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد و شهید سید یونس حسینی رودباری خبر داد و یادآور شد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز فردا در مصلی امام خمینی(ره) رودبار برگزار می‌شود.

وی شهید سید یونس رودباری را از افتخارات رودبار و گیلان معرفی کرد و افزود: با معرفی شهید رودباری باید این شهید مظلوم را به همگان معرفی کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول