اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

امام سرمشق‌ دهنده راه بیداری و ظلم‌ستیزی در جهان بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌بویین‌زهرا با بیان اینکه امام ‌سرمشق‌ دهنده راه بیداری و ظلم‌ستیزی در جهان بودند، گفت: وظیفه اساتید ترویج اندیشه‌های امام (ره) در دانشگاه است که باید بیشتر به آن بپردازند.

امام سرمشق‌ دهنده راه بیداری و ظلم‌ستیزی در جهان بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مردم روستای آراسنج از توابع بخش مرکزی بویین‌زهرا با بیان اینکه امام خمینی سرمشق‌دهنده راه بیداری و ظلم‌ستیزی در جهان است، اظهار کرد: امام راحل با ایمان محکم و شجاعت به تمام معنا توانست پرچم اسلام و مبارزه با طاغوت را در سراسر جهان به دست گرفته و سبب عزت و اقتدار مسلمانان شوند.

وی افزود: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌های نا‌اهلان ایستادگی کرده و پیام پاسداری از دین مبین اسلام و ملت قدرشناس و ستم‌دیده ایران اسلامی را به سراسر جهان رسانده‌اند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به تلاش‌های گسترده نیروهای متجاوز صدام در دوران جنگ تحمیلی برای اشغال کشور و شکست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با قدرت و عظمت والای خویش توانستند تا دین مبین اسلام را زنده نگه‌داشته و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری و محافظت کنند.

طاهرخانی لزوم درس‌گیری از اندیشه‌ها و آرمان‌های جاودانه امام خمینی (ره) را در زمان کنونی بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: جوانان و نوجوانان باید با مطالعه و تعمق در افکار و آثار امام راحل و دیگر بزرگان انقلاب اسلامی برای شناخت هرچه بیشتر اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی تلاش و کوشش کنند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه اساتید و مروجان علوم و دانش‌های جهانی در سراسر دانشگاه و محیط‌های فرهنگی و اجتماعی آن است که با اشاعه رهنمودها و سخنان ارزشمند امام خمینی (ره) در راستای تقویت و احیای فرهنگ والای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا حضور پر‌شکوه و وحدت‌آفرین ملت شریف و شهید‌پرور ایران اسلامی در سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران را نشان‌دهنده عمق ارادت و اشتیاق مردم به آن امام راحل برشمرد و افزود: ملت ایران در طول سال‌های پس از رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) با تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی اثبات کرده‌اند که لحظه‌ای در پشتیبانی از ولایت فقیه کوتاهی نمی‌کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا و کشورهای غربی با انواع فشارها و تهدیدها به دنبال مأیوس کردن ملت از اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: ملت ایران قطعا با قدرت و انگیزه بی‌پایان راه پیامبران و ائمه اطهار را امتداد می‌بخشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول