اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

امام خمینی(ره) اسلام را حیات دوباره بخشید

خبرگزاری فارس:نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) اسلام را حیات دوباره بخشید.

امام خمینی(ره) اسلام را حیات دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: روز ارتحال امام همچنین روز انتخاب امام خامنه‌ای است و انتخاب رهبر در آن تشویش کار خدا بود که این شخصیت لایق و شایسته به رهبری انتخاب شود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به 14 خرداد گفت: 50 سال از امام صحبت‌های بسیاری شنیده‌ایم که تمام گفته‌های امام به اسلام حیات داد. امام اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را تفکیک کرد و تمام تفاسیر شوروی، انگلیس و آمریکا جمع شد.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند وصیت‌نامه امام دستورالعمل نظام است. 15 خرداد مبدأ تاریخ انقلاب است و در این روز همه مردم از اسلام دفاع کردند.

علما  با اشاره به دهم ماه رجب سالروز تولد جوادالائمه تصریح کرد: 12 خرداد مصادف با درگذشت حجت‌الاسلام ابوترابی است شخصیتی که از اول طلبگی در خدمت نظام و انقلاب بود.

علما اظهار کرد: از همه مساجد، هیئت‌ها و جوانان می‌خواهم 14 و 15 خرداد را هرچه باشکوه‌تر در حسینه‌ها و مساجد برگزار کنند و در این زمینه جلساتی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف گفت: از نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌خواهم پیام مقام معظم رهبری را در روز شروع مجلس سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: در طول تاریخ کرمانشاه بودجه‌ای به اندازه بودجه سفر رهبری تصویب نشده است و نمایندگان باید با جدیت دنبال پیگیری مصوبات این سفر و همچنین ساخت پالایشگاه کرمانشاه باشند.

علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جایگاه امیرالمؤمنین در طول 23 سال توسط رسول خدا معرفی شد و روایات نقل شده در مدارک شیعه و سنی موجود است. امام با الگوی امیرالمؤمنین عمل کرد و به قدرتی در عالم تبدیل شد.

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام لحظات امیرالمؤمنین در محضر رسول خدا بوده و علی(ع) یک لحظه آغشته به شرک نبود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول