اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد

تمرکز پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات خراسان شمالی در روستاها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: افزون بر 70 درصد از پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی این استان در روستاها و مناطق محروم استان تمرکز و فعالیت دارند.

تمرکز پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات خراسان شمالی در روستاها

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت این سازمان از 19 تیر ماه آغاز شده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها به یمن ماه مبارک رمضان در زمینه‌های مختلف آغاز شده است.

وی با اشاره به اعزام بیش از 900 مبلغ به مناطق مختلف استان در ایام ماه رمضان گفت: بخشی از این مبلغ‌ها در خدمت برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان خواهند بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  همچنین یکی از برنامه‌های این سازمان در ایام ماه رمضان را برپایی نمازهای جماعت در مساجد عنوان کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت قبل از افطار و همچنین افطاری دادن از جمله برنامه‌ها است.

ایزانلو با اشاره به برگزاری همایش علما و روحانیون در دهه اول رمضان افزود: این همایش علاوه بر بجنورد در سایر شهرستان‌های استان نیز به اجرا در خواهد آمد.

وی اعزام مبلغان به همراه کاروان‌های جهادی را از برنامه‌های محوری تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین ارائه بسته‌های مختلف فرهنگی را به بخش های مختلف از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام ماه رمضان خواند.

انتهای پیام/63002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول