اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قائمشهر:

قائمشهر طرح جامع اوقات فراغت ندارد

معاون فرماندار قائمشهر از نبود برنامه جامع و مطلوب برای غنی‌سازی اوقات فراغت در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار ایفای نقش بیشتر انجمن‌های مردم نهاد در این راستا شد.

قائمشهر طرح جامع اوقات فراغت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عادل تقی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان قائمشهر با اشاره به نقش اداره ورزش و جوانان در مدیریت و اجرای این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان داشت: بعد از گذشت 10 روز از آغاز تابستان هنوز طرح جامع و مدونی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان اندیشیده نشده است.

وی با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواستار تهیه و تنظیم برنامه محوری و جامع غنی‌سازی اوقات فراغت برای این شهرستان شد و افزود: برنامه‌محوری زمانی می‌تواند اثربخش باشد که متناسب با خواسته و نیاز اشخاص باشد و انتظارات دستگاه‌های مختلف را نیز برآورده سازد.

تقی‌پور با اشاره به اثربخشی نقش سمن‌ها در جذب جوانان خواستار مشارکت این گروه‌های مردم نهاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شد.

همچنین در این جلسه معصومه علایی، مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان قائمشهر درباره برنامه‌های ستاد، به افزایش ساعت‌های آموزش رشته‌های ورزشی در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: کمیته‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و بادبادک بازی در قالب ورزش‌های همگانی فعالتر شده و هر هفته هشت گروه کوهنوردی به استان و خارج استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/86008/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول