اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم اجرای برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد بر محور قرآن و تبیین احکام الهی

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد باید بر محورهای قرآنی و تبیین احکام الهی اجرا شود.

لزوم اجرای برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد بر محور قرآن و تبیین احکام الهی

حجت‌الاسلام رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان بر روزه‌داران این ماه اظهار کرد: بهره‌مندی از فیوضات معنوی در این ماه مبارک و عزیز بسیار مهم و نسبت به دیدگاه معنوی افراد موثر است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان نسبت به ماه‌های دیگر برتری‌های شایان توجه و متعددی دارد، عنوان کرد: این ماه به دلیل انجام عبادات، گرفتن روزه، دوری افراد از جرم و جنایات و دوری از گناه نسبت به ماه‌های دیگر برتری دارد و خداوند می‌فرماید در این ماه پای شیاطین بسته است.

قاسمی در ادامه گریزی به برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها زد و گفت: اوقات فراغت یکی از فعال‌ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و افرادی که در حوزه اوقات فراغت فعالیت دارند کسانی هستند که از ظرفیت مساجد و کلاس‌های اوقات فراغت نهایت بهره را داشتند.

وی، استفاده از مربیان مجرب، دلسوز و ارائه برنامه‌‌های مفرح و متنوع با بهترین روش آموزش در جذب جوانان به مساجد را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برنامه‌‌های طرح اوقات فراغت باید با محوریت قرآن و تبیین احکام الهی اجرا شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد بر تنوع برنامه‌های آموزشی در طرح اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: برنامه‌های طرح اوقات فراغت باید به گونه‌ای طراحی شود که تاثیر دراز مدت بر شرکت کنندگان در این کلاس‌ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی برپایی سفره کریمانه در بین فعالین اوقات فراغت، برپایی محافل انس با قرآن کریم در پایگاه های اوقات فراغت، چاپ ادعیه اعمال و اذکار ماه مبارک رمضان و توزیع در بین شرکت کنندگان طرح، مسابقه کتابخوانی با موضوع رمضان را از برنامه‌ها و مصوبات اجرایی اوقات فراغت کانون مساجد استان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد بزرگداشت مناسبت‌های ماه مبارک رمضان(ولادت امام حسن مجتبی، شب‌های قدر، روز قدس و شهادت حضرت امیرالمؤمنین)، تشکیل گروه‌های بازرسی و نظارتی از پایگاه‌های اوقات فراغت، تهیه گزارش کامل از کلاس‌ها، اجرای طرح تفسیر کوتاه، اردوی اندیشه‌های آسمانی از دیگر برنامه‌های این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول