اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد زهک خبر داد

مشارکت 450 دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت کمیته امداد زهک

مدیرکمیته امداد زهک گفت: کمیته امداد زهک به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت، تعداد 450 دانش‌آموز دختر و پسر را در مقاطع مختلف تحصیلی مشارکت خواهد داد.

مشارکت 450 دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت کمیته امداد زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان زهک، محمدرضا قنبری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زهک، در تابستان، ایجاد پایگاه و کانون‌های تابستانه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت است که در این راستا تعداد 450 نفر دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: تعمیق باورهای دینی، آموزش و مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای و آشنایی با مهارت‌های زندگی از اهداف راهبردی کمیته امداد شهرستان زهک در تابستان امسال است.

این مسئول ادامه داد: تعمیق باورهای دینی، مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای و آشنایی با مهارت‌های زندگی در کنار برنامه‌های ورزشی و هنری از اهداف راهبردی این نهاد برای محصلان تحت پوشش در تابستان سال‌جاری است که بر اساس برنامه منظم کانون‌ها تعریف شده است.

قنبری خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و ایجاد زمینه رشد و شکوفایی و به فعلیت رساندن استعدادها از مهم‌ترین اهداف این برنامه است چرا که در رویکرد جدید این نهاد، توانمندسازی فکری و فرهنگی و اقتصادی خانواده‌ها به ویژه قشر جوان مورد تأکید است.

وی در ادامه از برنامه‌های اردویی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در تابستان 92 خبر داد و گفت: در تابستان امسال 81 نفر دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع راهنمایی و متوسطه، سهمیه این شهرستان که دارای معدل بالا و قبولی خرداد هستند به اردوهای برون استانی به استان‌های فارس، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان اعزام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد زهک اذعان داشت: آنها در این اردوها علاوه بر سیاحت و زیارت اماکن مذهبی از برنامه‌های ویژه اردوگاه‌های استان‌های میزبان که در زمینه توانمندی فکری و فرهنگی و اتکای به خود تدارک دیده شده است، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/75002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول