اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

نظارت بر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در آبادان جدی‌تر باشد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان خواستار تشکیل کمیته ارزیابی به‌منظور بررسی و نظارت بر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان شد.

نظارت بر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در آبادان جدی‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید ولی الله موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان آبادان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: هرساله با آغاز فصل تابستان دستگاه‌های مختلف اقدام به برنامه‌ریزی به‌منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان می‌کنند.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: در صورتی که برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت انجام نشود می‌تواند زمینه مخربی را فراهم و بزه‌کاری‌ها را افزایش دهد.

موسوی تصریح‌کرد: اما اگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مفید و همراه با برنامه‌ریزی باشد می‌تواند نقش مهمی در شکوفایی استعدادها داشته و سازنده باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه 14 میلیون و 500 هزار نوجوان و جوان در کشور وجود دارد اضافه‌کرد: براساس آمارها تنها 15 درصد از این جمعیت زیر پوشش برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت قرار می‌گیرند و 85 درصد مابقی نمی‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که اوقات فراغت خوبی دارند از لحاظ اقتصادی، روحی و روانی بازده مناسب‌تری را نسبت به افرادی که بهره‌ای از اوقات فراغت خود نمی‌برند دارند.

موسوی افزود: بیشتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با رسانه‌ها سپری می‌شود که این در صورتی که در حد استاندارد باشد خوب است اما اگر از حد خود فراتر رود می‌تواند زنگ هشداری باشد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید نسبت به برنامه‌ریزی مناسب برای غنی‌سازی  اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اهتمام کنند.

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته ارزیابی به‌منظور بررسی و نظارت بر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان شد.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول