اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان تأکید کرد

پیشبرد اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت مهارت

فرماندار منوجان گفت: پیشبرد اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت کار و مهارت آموزشی در افزایش روحی و جسمی دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد.

پیشبرد اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: پیشبرد اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت کار و مهارت آموزشی در افزایش روحی و جسمی دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد.

وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان را به مهارت‌آموزی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای، خدماتی و کاردانش هدایت کنیم، بسیار ارزشمند است، افزود: طرح تولیدات محلی و فراهم کردن امکانات در اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بسیار ارزشمند است و همچنین باید از ظرفیت دارالقرآن‌ها برای اوقات فراغت استفاده شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان منوجان نیز در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع مورد بحث ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و اوقات فراغت است که باید برای آنها تصمیم‌گیری شود.

علی بیت‌اللهی عنوان کرد: در طرح جدید نظام آموزشی فضای مدرسه‌های ابتدایی جدا شده و ‌فضاهای سایر مقاطع نیز تغییر نام می‌دهند.

وی ابراز داشت: طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی تربیتی روستاهای پرجمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد و کلاس‌های قرآنی، مهدویت و ورزش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80006/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول