اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

فعالیت 16 پایگاه اوقات فراغت در فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از فعالیت 16 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 16 پایگاه اوقات فراغت در فردوس

سیدمهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: خداوند متعال انسان فارغ و بیکار را دوست ندارد و از این رو یک لحظه بیکاری اثرات نامطلوبی را بر زندگی انسان به جای می‌گذارد.

وی گفت: امام علی (ع) دنیا را خانه گرفتاری و دل مشغولی‌هایی می‌داند که اگر انسان یک لحظه در آن فراغت یابد، چه بسا که این فراغت سبب حسرت و پشیمانی در آخرت شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس افزود: در ایام تابستان امسال بیش از 16 پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرستان آماده شده است.

علیپرست تصریح کرد: این کلاس‌ها شامل رشته‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی و نیز رشته‌های مختلف قرآنی است که از هشتم تیرماه فعالیت خود را در شهرستان فردوس آغاز کرده است.

وی استفاده از استخر شنا، اردوهای یک روزه، سینما و تور فردوس‌شناسی را از جمله برنامه مشترک پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان فردوس عنوان کرد.

حضور 400 دانش‌آموز در طرح هجرت

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از حضور 400 دانش‌آموز در طرح هجرت دانش‌آموزی خبر داد و یادآور شد: تعداد 23 عرصه با همکاری بسیج دانش‌آموزی برای فعالیت‌های سازندگی طرح هجرت 3 پیش‌بینی شده که دانش‌آموزان بسیجی در زیباسازی، تعمیر میز و صندلی، رنگ‌آمیزی، محوطه‌سازی و کتابخانه مدارس فعالیت می‌کنند.

علیپرست گفت: بیش از 400 نفر در طرح هجرت دانش‌آموزی ثبت‌نام کرده‌اند که 200 نفر در 23 عرصه از تاریخ چهارم تیرماه فعالیت خود را در قالب چند کارگاه آغاز کرده‌اند.

وی افزود: عرصه‌های کارگاه هنرستان فنی شهید باهنر، کارگاه خیاطی هنرستان شهید صبوری، کارگاه اداره آموزش و پرورش، مدرسه راهنمائی شهید مطهری و اردوگاه شهید مطهری آماده فعالیت دانش‌آموزان در طرح هجرت هستند.

انتهای پیام/69007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول