اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی تاکید کرد

اجرای برنامه هایی طرح اوقات فراغت در مناطق روستایی گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: نباید نگاه ما تنها متمرکز به دانش‌آموزان و نوجوانان شهری باشد بلکه بهتر است با استفاده از این کانون‌ها در مناطق روستایی نیز برنامه‌های ارزشمند اوقات فراغت با جدیت و تلاش بیشتر پیگیری شود.

اجرای برنامه هایی طرح اوقات فراغت در مناطق روستایی گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح برنامه‌های تابستانی کانون رهپویان ولایت در گرمی اظهار داشت: دشمن سال‌هاست که تلاش می‌کند که چنین روحیه‌ای را از جوانان و نسل آینده ما دریغ کند اما شایسته است که در مقابل این حرکت خبیث این دشمن روح معنوی را تقویت کرده و توسعه دهیم.

وی ضرورت بهر‌ه‌گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در ترویج شعایر دینی را یادآور شد و تصریح کرد: با استفاده از روحانیون، اساتید قرآنی و دلسوزان تربیتی می‌توان ضمن غنا بخشیدن به اوقات فراغت نسل آینده آنها را به سمت تحول واقعی حرکت داد.

فرماندار شهرستان گرمی ثمره فعالیت و حضور در کانون رهپویان ولایت را حرکت منسجم در مسیر نشاط روحی، تعالی جسمی، تقویت اخلاق‌مداری، تحکیم بنیاد خانواده و توجه به اصل تقوا برشمرد و یادآور شد: تقارن برنامه‌های تابستانی با ماه ضیافت الهی قطعاً به تعمیق معنویت و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

علایی با قدردانی از همت و تلاش کمیته امداد در ایجاد فضای فعالیت معنوی برای نسل آینده گفت: مشارکت حدود 400 نفر از دانش‌آموزان و نوجوانان در این کانون در ایام تابستان بسیار مفید و موثر خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: نباید نگاه ما تنها متمرکز به دانش‌آموزان و نوجوانان شهری باشد بلکه بهتر است با استفاده از این کانون‌ها در مناطق روستایی نیز برنامه‌های ارزشمند اوقات فراغت با جدیت و تلاش بیشتر پیگیری شود.

آغاز فعالیت اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان اردبیل

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز از برگزاری 80 کلاس آموزشی در اردبیل خبر داد.

به گفته حجت‌الاسلام انور قاسمی در این زمینه 40 کلاس به عنوان هسته‌های فرهنگی و 40 کلاس به عنوان بوستان معرفت برای برادران و خواهران علاقمند تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از اعزام اساتید مشهور از قم و بهره‌گیری از اساتید و روحانیون بومی در قالب سخنرانی و اجرای حلقه‌های معرفتی و گفتمان‌های دینی و اعتقادی خبر داد و گفت: کیفیت‌بخشی به این برنامه‌ها جزو اولویت‌ها و دستور‌ کارهای ماست که تابستان امسال بر اساس دستور‌العمل اجرایی برنامه‌های فرهنگی، تربیتی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62007/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول