اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان همکاری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: راه‌های فراوانی برای پر کردن اوقات فراغت وجود دارد و مهم‌ترین مسئله در این زمینه رضایت‌مندی افراد از نحوه پر کردن اوقات فراغت است، بنابراین دستگاه‌ها باید در این راستا همکاری کنند.

دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان همکاری کنند

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اوقات فراغت افراد با زمان اشتغال و موقعیت‌های مختلف، متفاوت است و این اوقات به عنوان زمان بیکاری تعریف نمی‌شود.

وی بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت افراد به ویژه جوانان تاکید کرد، گفت: راه‌های فراوانی برای پر کردن اوقات فراغت وجود دارد، و مهم‌ترین مسئله در این زمینه رضایت‌مندی افراد از چگونگی پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

خلیلی از برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد، و اظهار داشت: سال گذشته این نمایشگاه با حضور 22 دستگاه اجرایی به مدت 10 روز و در 50 غرفه با هزینه 350 میلیون ریال برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: نمایشگاه اوقات فراغت به منظور غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان، تابستان سال گذشته در محل ائل‌لرباغی ارومیه برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه همراه با برنامه‌های رادیویی زنده و مراسم افتتاحیه و اختتامیه برپا شد.

خلیلی به برگزاری مسابقات و همایش‌های برگزارشده در آذربایجان غربی اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته 15 هزار و 450 نفر در برنامه‌های مختلف ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با غنی‌سازی اوقات فراغت شرکت کردند.

وی اضافه کرد: سال گذشته یک هزار و 300 مسابقه که شامل 60 مسابقه کشوری و 17 مسابقه بین‌المللی بود در آذربایجان غربی برگزار شد.

خلیلی تعداد همایش‌های استانی و کشوری برگزار شده در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت را 195 همایش عنوان کرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف در برگزاری این همایش‌ها همکاری داشتند.

وی به شرکت 63 هزار ورزشکار در دوره‌های ورزشی آذربایجان غربی در سال گذشته، اشاره کرد و اظهار داشت: این ورزشکاران در قالب 450 هیئت ورزشی در آذربایجان غربی و 48 هیئت ورزشی در ارومیه فعالیت داشتند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول