اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر خبر داد

حضور روحانیون در کلاس‌های اوقات فراغت جوانان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر گفت: روحانیون اعزامی از قم در کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان قائمشهر حضور دارند.

حضور روحانیون در کلاس‌های اوقات فراغت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عبدالعلی علی‌تبار بعدازظهر امروز در نشست ساماندهی برنامه‌های تابستانه با اشاره به آغاز طرح تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان بیان داشت: این طرح شامل هشت پایگاه هسته‌های فرهنگی جوانان دبیرستانی و هشت پایگاه با عنوان بوستان معرفت برای نوجوانان دوره راهنمایی و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است که در هر یک از این پایگاه‌ها 30 نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر جذب می‌شوند.

وی افزود: برای این طرح پنج کلاس برای برادران و چهار کلاس ویژه خواهران دبیرستانی، شش کلاس برای بوستان معرفت و شش کلاس نیز در شش روستای شهرستان در نظر گرفته شد.

علی‌تبار از برگزاری کلاس‌های سیره‌شناسی رسول اکرم، آموزش دروس مقاطع تحصیلی و کامپیوتر و رباتیک خبر داد و افزود: افراد حاضر در این طرح همچنین از برنامه‌های زیارتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر همچنین یادآور شد: چهار روحانی از شاگردان استاد راستگو برای حضور در کلاس‌های آموزشی از قم به قائمشهر اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر نیز از برگزاری کلاس‌های آموزش خطاطی، گرافیک و نقاشی در مجتمع حر خبر داد و افزود: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، کلاس‌های روخوانی، تفسیر و ترجمه قرآن و نهج البلاغه و همچنین نقاشی، خوشنویسی و کامپیوتر دایر است.

صادق زارعی از برپایی نمایشگاه شبانه‌روزی کتاب در پارک ولیعصر قائمشهر خبر داد و افزود: سینمای سه بعدی نیز توسط این دستگاه اجرایی در پارک سراج قائمشهر راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/86008/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول