اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خلیل‌آباد مطرح کرد

توجه کانون‌های فرهنگی مساجد به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

رئیس اداره ارشاد خلیل‌آباد گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید در کانون‌های فرهنگی مساجد اندیشیده شود.

توجه کانون‌های فرهنگی مساجد به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان خلیل‌آباد، علی توکلی ظهر امروز در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در مساجد سبب افزایش نشاط فرهنگی و معنوی و انسجام و اتحاد مردم می‌شود.

توکلی گفت: کانون‌های مساجد دارای سرانه فرهنگی هستند و دبیرخانه استان سالانه براساس فعالیت و اقدامات انجام شده کانون‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رئیس اداره ارشاد و اسلامی خلیل‌آباد اظهار داشت: کانون‌های مساجد باید دارای برنامه‌های فرهنگی و هنری و خلاقیت و تنوع برای مراجعان خود باشند تا از این طریق بتوانند افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

وی ضرورت توجه بیشتر به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن به طور مستمر در حال برنامه‌ریزی برای جوانان است و وظیفه داریم همگی با شناخت حرکت کنیم و شبیخون فرهنگی را جدی بگیریم.

رئیس اداره ارشاد خلیل‌آباد با بیان اینکه در شهرستان خلیل‌آباد 31 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید در کانون‌های فرهنگی مساجد اندیشیده شود.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول