اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

شرکت 2 هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت امداد خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی گفت: در تابستان امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان از کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

شرکت 2 هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، سید جواد رضوی در مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت اظهار کرد: خداوند به همه ما انسان‌ها سرمایه‌هایی عنایت فرموده و وظیفه ما این است که از این نعمت‌ها و سرمایه‌ها در زندگی به نحو خوب استفاده کرده تا به بالاترین مدارج انسانی برسیم و خیر دنیا و آخرت را کسب کنیم.

وی اذعان داشت: در تابستان امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد از کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: انسان موجودی نامحدود است و می‌تواند برای پیشرفت و ترقی تا درجات بالای کمال پیش رود و باید در تمامی مراحل زندگی قدر نعمت‌هایی که خداوند به او عنایت فرموده است را دانسته و در همه حال شکرگزار خداوند باشد.

رضوی به آیات و روایات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: انسان‌ها به سه گروه مغبوظ، مغبون و ملعون دسته‌بندی می‌شوند و انسان‌های موفق کسانی هستند که هر روزشان بهتر از دیروز بوده و همواره سعی کنند با استفاده از تجارب گذشته برای رشد و شکوفایی قدم بردارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دو چالش بزرگ پیش روی افراد قرار دارد که مانع پیشرفت آنها در زندگی می‌شود، تصریح کرد: انسان‌ها همواره از ناکامی‌های گذشته و آینده نامشخص رنج می‌برند، در صورتی که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق از تجربیات گذشته استفاده کرد.

رضوی با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی اذعان داشت: نوجوانان باید در تمامی مراحل زندگی شهدای انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده و با جدیت راه آنان را ادامه دهند.

وی همچنین به ملاک‌های انتخاب دوست خوب اشاره کرد و افزود: در انتخاب دوستان خود بسیار دقت کنید زیرا یک دوست خوب می‌تواند شرایط را برای پیشرفت شما فراهم کند و متاسفانه یک دوست بد ضمن اینکه مانع پیشرفت شما در زندگی می‌شود، شما را به راه‌های خلاف می‌کشاند.

محمد مهران‌پور مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیرجند نیز گفت: در تابستان امسال در کانون شهید آوینی برای دانش‌آموزان زیرپوشش در کلاس‌های مهارت‌آموزی، علمی، ورزشی و اخلاق اسلامی و قرآنی، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/69017/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول