اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

ایجاد 84 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در شادگان

فرماندار شادگان از ایجاد 84 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان این شهرستان خبر داد.

ایجاد 84 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان شادگان که با حضور جمعی از مسئولان شهری و در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و ایام فراغت از تحصیل جوانان و نوجوانان باید بر اهمیت و لزوم برنامه ریزی دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان شادگان برنامه‌ ریزی کرد.

وی افزود: در تدوین برنامه‌های مربوط به غنی سازی اوقات فراغت باید بر مواردی از جمله هدفدار بودن، متنوع بودن، داشتن جذابیت، توزیع عادلانه امکانات بین دختران و پسران و ... توجه کرد و با مد نظر قرار دادن شعار امسال نسبت به سال‌های گذشته در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان تلاش کرد.

فرماندار شادگان تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی جامع، متنوع و نتیجه‌بخش است که باید توسط ارگان‌های مختلف اجرایی شهرستان محقق شود. در تنظیم برنامه‌ها باید نسبت به یک کاسه و هدفدار بودن، داشتن تنوع، جذابیت و فضای مناسب اجرای برنامه‌ها دقت کرد.

سنواتی تصریح کرد: همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان، در این خصوص و در راستای جمع بندی برنامه‌های دستگاه‌ها با تنظیم جدول زمان بندی آن تمهیدات لازم را ایجاد کنند تا از اجرای برنامه‌های موازی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 پایگاه توسط آموزش و پرورش و 72 پایگاه توسط سپاه ناحیه شهرستان و علاوه بر آن به همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و جمعیت هلال احمر شادگان کلاس‌های برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرستان در حال برنامه‌ریزی هستند.

در ادامه این نشست اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان شادگان به بیان دیدگاه‌ها، اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریتشان در بحث برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های گوناگون و متنوع اوقات فراغت پرداختند.

انتهای پیام/ 72001/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول