اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‏های نمایشگاه اوقات فراغت سمنان معرفی شدند

برترین‏های نمایشگاه اوقات فراغت سمنان معرفی شدند و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان باز هم اول شد.

برترین‏های نمایشگاه اوقات فراغت سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پنجمین نمایشگاه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان سمنان به مدت یک هفته در پارک شقایق سمنان برگزار شد و عصر امروز برترین‏های آن معرفی شدند.

این نمایشگاه 36 غرفه داشت که از جمله این غرفه‏ها می‏توان به کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان، باشگاه ورزشی و معاونت فناوری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان، مرکز فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد، اداره بهزیستی و کمیته امداد شهرستان سمنان، حوزه هنری استان سمنان، خانه بازی رنگین‌کمان و خانه خلاقیت ژاهو اشاره کرد.

این نمایشگاه با هدف هماهنگی میان نهادهای متولی برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان سمنان و آشنایی جوانان و نوجوانان با برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت برپا شد.

در شب اختتامیه نمایشگاه، سه نهاد به عنوان دستگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت شناخته شدند که سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان برای دومین سال متوالی موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان نیز عناوین دوم و سوم این نمایشگاه را کسب کردند.

این انتخاب براساس ارزیابی‏های صورت گرفته از مردم انجام شد و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان با اعتماد مردم و همت و تلاش کارکنان عنوان برتر را از آن خود کرد.

انتهای پیام/2249/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول