اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

توجه به اوقات فراغت جوانان و سازماندهی آن از ضروریات است

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به نقش اوقات فراغت در زندگی جوانان، گفت: توجه و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان از ضروریات است.

توجه به اوقات فراغت جوانان و سازماندهی آن از ضروریات است

حجت‌الاسلام سید‌محمود الهی‌نیا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در پوشش مناسب خبری حماسه‌سازی ملت قهرمان ایران در 24 خرداد امسال اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بصیرت‌افزایی خود را به درستی ایفا کردند.

وی افزود: به تصویر کشاندن حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی همه توطئه‌های دشمنان نظام را نقش‌بر آب کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان گفت: اوقات فراغت یکی از مسائل بسیار مهمی است که سرنوشت و آینده جوانان را رقم می‌زند.

وی افزود: اگر اوقات فراغت جوانان به درستی ساماندهی و برنامه‌ریزی نشود، می‌توان گفت که سرنوشت آن جوان به طور جد به خطر افتاده‌ است.

الهی‌نیا افزود: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی از جمله‌ آموزش و پرورش، سپاه، بسیج، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی متولیان اصلی اوقات فراغت جوانان هستند.

وی افزود: این دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید با تعامل و همراهی یک برنامه‌ریزی مدون را برای سازماندهی اوقات فراغت جوانان طراحی کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: مجزا عمل‌ کردن این نهادها اثر اصلی خود را بر جای نخواهد گذاشت بلکه باید همگام و هم‌رأی عمل شود.

الهی‌نیا اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی همانند سال‌های گذشته با اعزام روحانیون و مبلغین خود به نواحی مختلف سعی در فعال‌کردن اوقات فراغت جوانان دارند.

وی تصریح کرد: امسال با راه‌اندازی هسته‌ها و بوستان‌های فرهنگی در مساجد سعی بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خواهیم داشت.

انتهای پیام/82013/ش‌20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول