اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه خبر داد

فعالیت 90 کانون فرهنگی، هنری در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: در ایام تعطیلات تابستان تعداد 90 کانون فرهنگی، هنری در سطح شهرستان در طرح اوقات فراغت فعالیت دارند.

فعالیت 90 کانون فرهنگی، هنری در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در کهگیلویه

آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای بسترسازی برای نزدیکی و انس بیشتر  جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری کلاس‌های مختلف در کانون‌های اداره ارشاد کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه از فعالیت 90 کانون فرهنگی، هنری در طرح اوقات فراغت خبر داد و تصریح کرد: این کانون‌ها از چهارم تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات خدمات مختلف فرهنگی و هنری ارائه می‌دهند.

خردمند با بیان اینکه کلاس‌های اموزشی کانون‌ها سه جلسه در طول هفته برگزار می‌شود افزود: رشته‌های مختلف از قبیل آموزش قرآن، خوشنویسی، خطاطی، داستان‌نویسی، شعر، موسیقی و.. در این کانون‌ها به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

وی فعالیت 15 کانون فرهنگی در شهرستان را در زمینه اجرای طرح قرآنی 1447 دانست و گفت: در سال گذشته تعداد 25 کانون در این زمینه فعالیت داشته است.

خردمند ادامه داد: اجرای طرح قرآنی 1446 در سال گذشته با تربیت بیش از 200 حافظ قرآنی همراه بود.

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه خاطرنشان کرد: تعداد 15 کانون نیز در زمینه حفظ جزء 29 قرآن فعالیت دارند و مابقی کانون‌ها در سایر رشته‌ها آموزش‌های لازم را به شرکت‌کنندگان ارائه خواهند داد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در کانون‌های 90 گانه شهرستان را بیش از 2200 نفر برشمرد و گفت: در هفته جاری آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی، هنری کهگیلویه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول