اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان خبر داد

راه‌اندازی 7 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در دهگلان

معاون فرماندار دهگلان از راه‌اندازی 7 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 7 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، راشد عزیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان خواستار برنامه‌ریزی مطلوب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت و نقش غنی‌سازی اوقات فراغت در آینده جوانان اظهار کرد: مسئولان باید برای پرکردن اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان افزود: متولیان امر اوقات فراغت باید از موازی‌کاری خودداری کنند و مسئولان ادارات شهرستان نیز تمام امکانات خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت به کار‌ گیرند.

عزیری بر مشارکت مردم این شهرستان در امر اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: مراکز فرهنگی نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

به گفته وی، اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان به عنوان مجری و هماهنگ کننده برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان باید جوانان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با ارتقای کیفیت برنامه‌های مربوط به آنها زمینه رشد و تعالی جوانان این شهرستان را فراهم آورد.

عزیری خاطرنشان کرد: به جز هفت پایگاه یاد شده 69 پایگاه بسیج در قالب حلقه‌های صالحین نیز در امور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان دهگلان در سال جاری فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار دانش‌آموز دهگلانی در کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترتیل، حفظ و خطاطی شامل خط نستعلیق و تحریری، کلاس‌های رزمی، اردوهای تفریحی ورزشی، آموزش شنا، نقاشی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و گلسازی ثبت‌نام و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول