اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌برگ‌های آرا موجب تداوم راه پرافتخار خدمتگزاری انقلاب به مردم است‌

‌دعوت آیت‌الله طبرسی و استاندار مازندران از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شدند و اعلام کردند: برگ‌های آرا موجب تداوم راه پرافتخار خدمتگزاری انقلاب به مردم است.

‌دعوت آیت‌الله طبرسی و استاندار مازندران از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی استانداری مازندران، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و استاندار مازندران طی پیام مشترکی از مردم  مازندران برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت به عمل آوردند.

در این پیام مشترک تصریح شد: انتخابات در جمهوری اسلامی ممتازترین دستاورد سیاسی نظام مردم سالاری دینی و برگزاری مستمر و بدون وقفه‌ی آن در نزدیک به چهار دهه که به بهای هزاران شهید گلگون کفن و والا مقام به دست آمد، نشانه عزم و اراده مستحکم و والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایفای نقش مردم در سرنوشت خویش است.

در ادامه این پیام تاکید شد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حکایت از حضور مستمرّ رأی و نظر ملت بزرگی دارد که اتکایش به دین مبین اسلام و رهبری خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در طول حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این پیام با اشاره به گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد: به‌طور متوسط هر سال با برگزاری یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود و به جهانیان نشان داده شد که به نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری از تأکیدات مسئولان نظام است.

در این پیام بیان شد: حضور در صحنه‌های مختلف برای مردم عزیز ایران اسلامی شأن و منزلت ممتازی در جهان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در ادامه پیام بیان داشتند: با استعانت از ذات پروردگار متعال این بار هم مردم همیشه در صحنه و هوشیار در صحنه‌های تصمیم‌گیری، در آستانه آزمون پراهمیت دیگری قرار می‌گیرند، عرصه‌ای که تمام نگاه دنیا خصوصاً چشمان نفرت‌انگیز بدخواهان و دشمنان به آن دوخته شده تا مشاهده کنند مردم انقلابی ایران اسلامی پس از این همه توطئه‌ها، ترفندها و تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات یک‌جانبه حضورشان در انتخابات چگونه است.

در ادامه این پیام اضافه شد: ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی همچنان که بارها اعلام کرده‌اند در راستای تحقق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در روز 24 خرداد با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر نقشه‌های پلید آنان را خنثی و به دنیا اعلام می‌کنند که فشارها و کارشکنی‌های استکبار جهانی و ایادیش خللی در اراده و حرکت روبه جلوی این ملت ایجاد نمی‌کند.

در ادامه این پیام تاکید شد: 24 خرداد میعادگاه عاشقانی است که با آرمان‌های طوسی‌ها، کشوری‌ها، شیرودی‌ها، حاج بصیرها، خلعت بری‌ها، ابوعمارها، مهرزادی‌ها و 10 هزار شهید مازندران و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان می‌کنند و صدای ولایت‌مداری و انتخابی شایسته را به گوش جهانیان می‌رسانند.

مسئولان مازندران در ادامه پیام تاکید کردند: اینجانبان از مردم پر افتخار، غیور، متدین و ولایت‌مدار مازندران که همواره در حمایت از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده و مایه قوت قلب امام عزیز (ره) و تحت فرمان رهبر فرزانه انقلاب بوده‌اند و هستند، می‌خواهیم که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای در روز جمعه 24 خرداد، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود بیفزایند.

در ادامه پیام تاکید شد: مردم با هر برگ رای خود، ضمن لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیعتی مجدد با امام (ره)، شهیدان والا مقام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تکرار کنند و با برگ‌های رأیی که به صندوق می‌اندازند موجب تداوم راه پرافتخار خدمت‌گذاری به مردم و ادامه‌دهنده پیشرفت، توسعه و کسب دستاوردهای عظیم برای جامعه اسلامی و باعث افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باشند.

انتهای پیام/86004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول