اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تعداد نامزد‌های شورای شهر مرند به 85 نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند گفت: با انصراف 13 نفر از کاندیداهای شورای شهر مرند تا این لحظه تعداد نامزد‌های شورای شهر مرند به 85 نفر رسید.

تعداد نامزد‌های شورای شهر مرند به 85 نفر رسید

بهنام رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: 98 نفر داوطلب کاندیدای شورای اسلامی شهر مرند شدند که از این تعداد 13 نفر تاکنون با مراجعه به فرمانداری مرند انصراف کتبی خودشان را اعلام کرده‌اند که بدین ترتیب تعداد کاندیداهای شهر مرند به 85 نفر رسید.

وی یادآور شد: از تعداد 98 نفر کاندیدا در مرحله اول 11 نفر توسط هیئت اجرایی شهرستان مرند رد صلاحیت شده بودند که در آخرین روزهای اعتراض کتبی در هیئت اجرایی استان تمام کاندیداهای ثبت نام کننده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مرند تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: از نظر میزان سنی جوان‌ترین کاندیدا 25 ساله و مسن‌ترین 85 ساله و یک نماینده مجلس در دوره‌های قبلی 12 نفر سابقه عضویت در دور اول دوم و سوم شوراها را دارا هستند.

رضوانی تأکید کرد: ممنوعیت تبلیغاتی نامزد‌ها تا تاریخ 23 خرداد ماه سال‌جاری است و تا چند ساعت دیگر فرصت برای تبلیغات قانونی پایان می‌یابد.

خبر دیگر از مرند درباره تبلیغات انتخابات شوراها در مرند اشخاص و یا شهروندی که با مراجعه و یا دعوت به ستاد تبلیغاتی کاندیداها حضور می‌یابد اسامی آنان را در یک لیست مخصوص یادداشت می‌کنند برای قرعه‌کشی وجه نقد ـ اجناس و مواد غذایی به قید قرعه فردای آن روز به شخص مراجعه‌کننده اطلاع می‌دهند که شما برنده از ستاد تبلیغاتی فلان کاندیدا شده‌ا‌ید.

این روش تبلیغات برای جلب آرای مردم به شخص مورد نظر کاندیدا است و هر کسی هم می‌شنود ستاد کاندیدا پر از مردم می‌شوند.

با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات شوراهای اسلامی در شهر مرند در خیابان‌ها و جلوی ستادها تبلیغاتی به اوج خود رسیده طوری که موجب ترافیک سنگین را برای شهروندان بوجود آورده است و در جلوی ستادهای تبلیغات کاندیداها جوانان و نوجوانان دختر و پسر عکس نامزد خودشان را در یک تخته کوچک آویزان و در جلوی ستاد به صف کشیده تا بدین ترتیب جلب توجه کنند.

در مورد تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در دو روز گذشته ستادهای تبلیغات کاندیداهای قالیباف، جلیلی، ولایتی و روحانی را با عنوان ستاد تبلیغات خودجوش مردمی اقدام به تبلیغ می‌کنند از تبلیغات سایر کاندیداها خبری نیست و یا کم‌رنگ هستند.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول