اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

شرایط امروز حساس است/ فتنه‏ها با حضور میلیونی در انتخابات خاموش می‏شود

استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: شرایط امروز ایران اسلامی بسیار حساس است و تمام فتنه‏ها با حضور میلیونی در انتخابات خاموش می‏شود.

شرایط امروز حساس است/ فتنه‏ها با حضور میلیونی در انتخابات خاموش می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‏الاسلام محمدعلی محمدی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای ابرسج که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در حسینیه سیدالشهدا روستای ابرسج بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تلاش‏های امام راحل در پیشبرد انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات و مشقات زیادی کشیدند تا به دست ما رسید و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: ایشان برابر جور و ستم طاغوتیان ایستادگی کردند و با صبر و متانت پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند و شهیدان نیز با لبیک به ندای امام راحل جان خود را فدا و مقابل دشمنان از عزت، آزادگی و استقلال کشورمان دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه شاهرود تصریح کرد: شما زنان وظیفه خطیر و بزرگی بر دوش دارید و با تربیت فرزندان صالح که ادامه دهنده راه شهدا باشند، می‏توانید برای استقلال و آزادی کشور بکوشید.

وی بیان کرد: در شرایط حاضر نیز با حضور پرشور در پای صندوق‏های رای بار دیگر دشمنان را مأیوس و ناامید و دوستان انقلاب را شاد کنید.

محمدی با بیان اینکه شرایط امروز حساس است، افزود: باید همه با درک صحیح شرایط جامعه در تلاش برای حفظ نظام و مملکت باشیم و تلاش کنیم توطئه‏های دشمنان را شناسایی و با آن به مقابله برخیزیم.

استاد حوزه علمیه شاهرود تاکید کرد: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با همت، همدلی و وحدت مردم و مسئولان نظام محقق خواهد شد و باید همه ما با توجه به این مسئولیت بزرگ وظایف خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/2249/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول