اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

حضور 27 هزار رای‏‎ اولی در استان زنجان

محمد رئوفی‌نژاد گفت: استان زنجان 27 هزار نفر رای‎ اولی در انتخابات روز جمعه 24 خرداد دارد که 12 هزار نفر آن در شهرستان زنجان حضور دارند.

حضور 27 هزار رای‏‎ اولی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع عده‌ای از رای‌اولی‌های زنجان با اشاره به فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات در سطح استان اظهار داشت: استان زنجان 27 هزار نفر رای اولی در انتخابات روز جمعه دارد که 12 هزار نفر آن در شهرستان زنجان حضور دارند.

وی به مهم و حساس بودن همه انتخابات ایران در طول 34 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: انتخابات روز جمعه بدون شک یکی از حساس‌ترین انتخابات تاریخ ایران محسوب می‌شود.

*بی‌نظیرترین دوران تاریخی برای مسلمانان

استاندار زنجان شرایط بیرون از کشور و فشارهای اعمال شده بر ایران را یکی از دلایل حساس بودن انتخابات پیش رو دانست و اضافه کرد: مسلمانان یکی از بی‌نظیرترین دوران تاریخی خود را به لحاظ اعمال فشار از جانب استکبار جهانی تجربه می‌کنند.

وی فشارهای تحمیلی سنگین و طاقت‎فرسا به دولت و مردم سوریه را یکی از مشکلات مسلمانان برشمرد و ادامه داد: انتخابات روز جمعه برای دوستان و دشمنان نظام هم اهمیت دارد.

رئوفی‌نژاد به قیام‌های صورت گرفته در کشورهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: همه این شرایط محیط بیرونی انتخابات ریاست جمهوری ایران را برای دنیای امروز مهم و حساس کرده است.

وی تاکید کرد: بیداری اسلامی روی داده در کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران روی داده است.

*بر هم خوردن معادلات جهانی

استاندار زنجان با اذعان به برهم خوردن معادلات جهان استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل مقابله و تنش ایجاد شده بین نظام جمهوری اسلامی و جهان استکبار همین بر هم خوردگی معادلات است.

وی بیدار شدن مردم مسلمان را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منبعث از انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: اسلام بعد از این انقلاب وارد عرصه شده و نقش ایفا می‌کند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه اسلام قبل از انقلاب اسلامی در خدمت استکبار و صهیونیسم قرار داشت، ادامه داد: مردم کشورهای اسلامی تحت نفوذ حکام بی‌اراده و این حکومت‌ها هم زیر سلطه غربی‌ها اعم از آمریکا، اروپا و صهیونیسم قرار گرفته بودند.

وی تاکید کرد: اسلام بعد از انقلاب اسلامی همان اسلامی مقتدر، مبارز، مدافع محرومان و ضد استکباری و اثرگذار در جهان امروز است که حرفی برای گفتن دارد.

استاندار زنجان؛ دین، ولایت و دین‌مداری مردم ایران را تنها سرمایه نظام جمهوری اسلامی برای مقاومت در مقابل جهان استکبار طی 34 سال گذشته اعلام کرد و گفت: مقاومت‌های مردم طی این سال‌ها منجر به معرفی اسلام ناب به جهان کنونی شده است.

وی اسلام‎هراسی و اسلام‎ستیزی را از اصول جهان غرب به ویژه آمریکا و صهیونیسم دانست و اضافه کرد: همه موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی مدیون بصیرت و مقاومت جانانه مردم ایران طی این سال‌ها است که باید قدر دانسته شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به حساسیت انتخابات ایران در جهان امروز افزود: این انتخابات آزمون بزرگی برای مردم ایران محسوب می‌شود.

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را اولویت نخست دانست و اضافه کرد: حضور در این عرصه نه تنها وظیفه فرد فرد ایرانیان است بلکه باید اطرافیان را هم به حضور ترغیب و تشویق کرد.

استاندار زنجان حضور مردم استان را در انتخابات گذشته بی‌نظیر دانست و ابراز امیدواری کرد، مردم این حضور را تکرار خواهند کرد.

وی گفت: رای اولی‌ها باید قدر وضعیت به وجود آمده برای خود را بدانند.

رئوفی‌نژاد حضور در انتخابات را وظیفه اجتماعی دینی و شهروندی برشمرد و افزود: انتخاب فرد اصلح را هم باید به این وظیفه اضافه و در آن دقت کافی انجام شود.

انتهای پیام/73004/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول