اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-305

لحظه‌شماری همه برای شرکت در همه‌پرسی 24 خرداد

کمتر از پنج ساعت دیگر به پایان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باقی‌مانده و همه برای شرکت در یک انتخاب پرشور لحظه‌شماری می‌کنند.

لحظه‌شماری همه برای شرکت در همه‌پرسی 24 خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در آستانه یازدهمین همه‌پرسی انتخابات ریاست جمهوری ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، شرق مازندران هم همگام با سراسر کشور در شور و هیجان انتخابات قرار دارد.

امشب که بازدیدی میدانی از بیشتر ستادهای سطح شهرهای شرق مازندران داشتیم؛ هیجان وصف ناپذیری بر مراکز اصلی شهر حاکم بود.

ازدحام طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ستادهای انتخاباتی، رفت و آمد افراد عبوری و خودروها را مختل کرده است اما همه می‌دانند که موضوع از چه قرار است و جای هیچ تعجبی نیست.

قریب به اتفاق ستادهای انتخاباتی سعی دارند تا هشت صبح فردا همچنان به ادامه تبلیغات بپردازند و چراغ ستادها را همچنان روشن نگه دارند.

در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه جوّ آرامی در عرصه انتخابات حاکم است و گزارش خاصی درباره تخلفات انتخاباتی اعلام نشد.

میادین اصلی شهر پر از تبلیغات کاندیداها است، روی زمین را که نگاه می‌کنی پر از کاغذهای رنگارنگ است.

کاندیداها و ستادهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با حمایت طرفدارانشان روند تبلیغات خود را تا لحظه مخابره خبر در فضایی سالم، دنبال می‌کنند.

تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری هم از هیجان خاصی برخوردار است بطوری‌که بیشتر تجمعات در دو ستاد محمدباقر قالیباف و حسن روحانی است.

شب گذشته حداقل در شهرستان بهشهر، شاهد تجمع گسترده‌ای در ستادهای حسن روحانی بودیم و همین وضعیت، حتی با شدت بیشتری امشب در ستاد‌های محمدباقر قالیباف دنبال می‌شود.

آنچه بیش از سال‌های گذشته خودنمایی می‌کند حضور گسترده‌تر و آگاهانه‌تر مردم در جریان انتخابات است، جامعه علاوه بر شور انتخاباتی و سیاسی از شعور انتخاباتی و سیاسی بیشتری هم نسبت به گذشته بهره‌مند شده و همین موضوع وجه تمایز این دوره از انتخابات است.

موضوع مهم دیگر، لحظه‌شماری مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد 92 و اعلام منتخبان مردم برای حضور در شوراهای اسلامی همچنین مشخص شدن رئیس جمهور آینده ایران است.

انتهای پیام/86001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول