اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

انتخاباتی سالم با امنیت کامل در بیجار برگزار می‌کنیم

فرماندار بیجار گفت: ‌مشکل سیاسی و امنیتی برای برگزاری انتخابات در بیجار وجود ندارد‌.

انتخاباتی سالم با امنیت کامل در بیجار برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی چهارشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه در فرمانداری بیجار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبان خواستار نقش‌آفرینی رسانه‌ها در عرصه انتخابات شد و اظهار کرد: به طور یقین، رسانه‌ها نقش برجسته‌ای در تحقق حماسه سیاسی خواهند داشت.

کریمی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای اجرایی نمودن فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی نقش خطیری بر عهد دارند.

وی اضافه کرد: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ نکته‌ای بر مردم پوشیده نخواهد ماند و خبرنگاران حق حضور در تمامی شعب اخذ رأی برای رسانه‌ای کردن روند انجام انتخابات را دارند و با توجه به اینکه خبرنگاری منوط بر حقیقت‌گویی است امید است تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه این مورد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به اهمیت فراوان انتخابات روز جمعه اشاره و  و تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، رقابتی، با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و ایجاد فضایی مناسب از وظایف مسئولین و همه اقشار مختلف مردم است و برای تحقق این مهم همه ابزارهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی باید به میدان بیایند.

کریمی با بیان اینکه در شهرستان بیجار شور و نشاط انتخاباتی قابل توجه و چشمگیر است بیان داشت: ایام انتخابات در فضای پر نشاط و خوبی در این شهرستان در حال سپری و فضای تبلیغاتی  انتخابات کاملا مهیا است.

امنیت لازمه برگزاری انتخابات پرشکوه است

فرماندار بیجار در ادامه به بحث امنیتی در انتخابات اشاره کرد و گفت: امنیت همواره مهم و خواسته همه مردم است اما در زمان انتخابات ویژگی خاص خودش را دارد چرا که لازمه یک انتخابات باشکوه امنیت است.

کریمی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دشمن در صدد امنیتی کردن انتخابات است، گفت: چون به صورت طبیعی در این عرصه حساسیت و التهاباتی وجود دارد، دشمن نیز به دنبال چالشی‌کردن فضای انتخابات است و به حمد خداوند در این خصوص در شهرستان بیجار تا کنون در فضای سالم و امنی مسئله انتخابات و تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون در شهرستان بیجار کوچکترین اعتراضی به ستاد انتخابات در زمینه تبلیغات انتخاباتی نبوده و هیچ گونه مشکل سیاسی و امنیتی که مانع برگزاری انتخابات شود مشاهده نشده است.

فرماندار بیجار گفت: در چند روز اخیر از ستادهای تبلیغاتی انتخابات بازدید صورت گرفته و نشاط و شور ستاد‌های تبلیغاتی برای جلب حضور گسترده مردم قابل تقدیر است.

وی به بی‌طرف بودن هیئت اجرایی انتخابات تأکید کرد و افزود: بی‌طرفی و دوری از جانبداری و فراهم کردن شرایط برابر برای تمامی کاندیداها از وظایف مجریان انتخابات است و قانون انتخابات و آیین‌نامه‌های اجرایی ملاک عمل هیئت اجرایی انتخابات است.

در پایان این نشست فرماندار بیجار در راستای تلاش و کمک به راه‌اندازی اولین شماره از پیک خبری فرمانداری این شهر در زمینه اخبار این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از خبرنگاران تقدیر نمود.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول