اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه فیروزکوه:

مردم از انتخاب فردی منطبق با فرمایشات رهبری غافل نشوند

سپاه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: مردم از انتخاب فردی اصلح، دلسوز، ولایت‏مدار و منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات غافل نشوند.

مردم از انتخاب فردی منطبق با فرمایشات رهبری غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن 24 خرداد و زمان خلق حماسه سیاسی از سوی آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در بیانیه‏ای مردم این خطه از دیار اسلامی را به حضور پرشور و شعور در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: اکنون در ادامه همت حضرت امام خمینی (ره)، آغازگر بیداری اسلامی در جهان هستیم و با استمداد از بصیرت رهبر مسلمین جهان، حضرت امام  خامنه‏ای، ملت‏های جهان اسلام چشمان خفته را باز کرده‏اند، سیمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و منادی عدالت و آزادی، جهان و جهانیان را به خود خیره کرده است.

امروز صدای پیر فرزانه انقلاب (ره) که فرمودند «میزان، رأی ملت است»، بار دیگر طنین‏انداز شده و مجالی دوباره برای نمایش نماد مشارکت و آگاهی ملت بصیر ایران در عرصه انتخابی دیگر به جهانیان فراهم آمده است.

در ادامه این بیانیه، خطاب به مردم فهیم و شهیدپرور و ولایت‏مدار شهرستان فیروزکوه آمده است: در آستانه امتحانی بزرگ به نام انتخابات قرار داریم و هم‏زمان باید از میان نامزدهای موجود، یک فرد را برای ریاست جمهوری و یک نفر را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و افرادی را برای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا برگزینیم.

از سویی حضور همه‏جانبه، آگاهانه و با بصیرت اقشار مختلف شهرستان فیروزکوه در روز 24 خرداد روز انتخاب ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر و روستا، به فرموده حضرت آیت‏الله خامنه‌ای مشت محکمی بر دهان دشمنان و مایه نا امیدی آن‌ها از دست‏اندازی به ایران اسلامی است و از طرفی چشمان جهانیان به انتخابات ما دوخته شده و در این بین، باید گوش به فرمان امام خود باشیم و الزامات یک حماسه بزرگ سیاسی را با وجود بصیرت و موقعیت‏شناسی، وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطح داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

در این بیانیه عنوان شده است: ما پاسداران و بسیجیان شهرستان فیروزکوه، با همدلی و صداقت اعلام می‏کنیم که با توجه به تاکیدات موکد امام خامنه‏ای، ادای دین به آرمان‏های شهدای دفاع مقدس، شرایط حساس کشورمان ایران با توجه به تحولات منطقه و اعتقاد به اصل حضور گسترده مردم و در ادامه شیرینی حضور پرشور و شعور ملت متعهد ایران در حماسه‏های مختلف، همه با هم در روز 24 خردادماه پای صندوق‏های رأی حاضر می‏شویم.

در بخش دیگری از این بیانیه می‏خوانیم: همه باید با تکیه بر ویژگی‏های ولایت‏مداری، ایستادگی برابر استکبار، مدیریت، کارآمدی، تعهد، عقلانیت، تخصص، درایت، شجاعت، صداقت، عمل‏گرایی و ...، فرد اصلح را انتخاب کنیم.

همچنین از مردم غیور، با بصیرت و ولایت‏مدار فیروزکوه می‏خواهیم تا با شرکت خویش در این حماسه بزرگ دست به انتخاب اصلح بزنند و با نگاهی به حساسیت و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از انتخاب فردی اصلح، دلسوز، ولایت‏مدار و منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری غافل نشوند.

انتهای پیام/2568/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول