اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

انتخابات نشانه اقتدار ملی ایرانیان است

امام جمعه کهنوج انتخابات را اقتدار ملی دانست و گفت: امروز چشم تمام دشمنان نظام به این انتخابات دوخته شده است تا بتوانند، ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد سازند.

انتخابات نشانه اقتدار ملی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش چهارشنبه شب در جلسه آموزشی اعضای شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان اظهار داشت: در 24 خرداد ماه این وظیفه سنگین بر دوش مردم است که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه مهم‌تری بر دوش ناظران و مجریان انتخابات است که با امانتداری و سعه‌صدر رأی مردم را اخذ کنند، افزود: حضرت اباعبدالله (ع) می‌فرمایند «هر کس بخواهد از راه گناه به هدفی برسد، نه تنها به آن نمی‌رسد، بلکه از هدف خود دور می‌ماند».

افشارمنش با تأکید بر اینکه افرادی که از طرف شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند، باید بدون هیچ حب و بغضی رأی مردم را بپذیرند، تصریح کرد: باید با همت تمام عوامل برگزاری انتخابات و همکاری مردم انتخاباتی سالم در کشور برگزار شود.

وی انتخابات را اقتدار ملی دانست و ابراز داشت: امروز چشم تمام دشمنان نظام به این انتخابات دوخته شده است تا بتوانند، ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد سازند.

فرماندار کهنوج نیز اظهار داشت: ناظران انتخاباتی در روز برگزاری انتخابات به عنوان یک رزمنده جهادگر عمل می‌کنند و نام آنان در تاریخ ماندگار می‌شود.

عباس اطمینانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد: باید در کنار برگزاری بحث انتخابات به مشارکت عمومی نیز توجه شود، زیرا دشمن قصد دارد با شایعه‌پراکنی‌های خود بگوید که در انتخابات ایران دموکراسی نیست و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

وی اذعان داشت: بر همین اساس ما باید به نحوی بستر را فراهم کنیم که مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و ما نیز امانتدار خوبی برای آنان باشیم.

اطمینانی خاطر نشان کرد: باید میان هیئت نظارت شهرستان و هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوانیم، کار را راحت‌تر انجام دهیم.

انتهای پیام/80009/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول