اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

انتخابات یک سوژه قرآنی است/ مشورت کردن یک امر الهی است

امام جمعه مریوان گفت: انتخابات حکم الهی است که به مسلمانان برای انجام وظایفشان دستور اکید داده است.

انتخابات یک سوژه قرآنی است/ مشورت کردن یک امر الهی است

ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی و رئیس جمهوری اظهار کرد یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که خداوند در قران کریم به آن اشاره نموده است بحث مشورت کردن مسلمانان با یکدیگر درباره مسائل روز خود از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است تا با این مهم بتوانند همواره کارهای مفید و مؤثری انجام دهند.

شیرزادی یکی از بهترین راه‌های از بین بردن مشکلات اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی را مشورت خواند و افزود: در مشورت کردن با افراد متخصص و آگاه می‌توان به اشتباهات گذشته پی برد و در رفع آنها کوشا عمل کرد.

وی عنوان کرد: رای دادن و رفتن پای صندوق‌های اخذ رأی یکی از راه‌های مشورت است که می‌توان به وسیله آن فردی مقتدر و توانمند را سرکار آورد تا به وسیله تدبیر وی و گروه همراهش تمامی امور مسلمین به نحوی شایسته انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان مریوان افزود: وجود اختلاف‌نظر در انتخاب اشخاص همیشه بوده و هست و این اختلاف‌نظر موجب نمی‌شود که ما به انتخابات با دیدی منفی بنگریم بلکه همین اختلاف نظرهاست که می‌تواند در انتخاب فردی مومن و از خداترس به عنوان نماینده مردم بسیار مفید و موثر باشد.

وی رای‌دادن مردم به فرد مورد اطمینان خود را یکی از اهمیت‌های ویژه انتخابات اعلام نمود و افزود: در انتخابات مردم قادر هستند که از بین افراد کاندید شده یکی را که اصلح‌تر است انتخاب نموده و کارها و امورات خود را بدست وی بسپارند.

انتهای پیام/79008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول