اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

شرکت در انتخابات بالاترین معروف است/ برنامه‌های دشمنان ملت را منسجم‌تر می‌کند

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به این موضوع که انتخابات در تقویت نظام اسلامی موثر است، شرکت در انتخابات را بالاترین معروف دانست.

شرکت در انتخابات بالاترین معروف است/ برنامه‌های دشمنان ملت را منسجم‌تر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد نظام اسلامی بالاترین معروف است و از آنجایی که مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت نظام و نوعی مقابله با دشمنان است، لذا بر همه تکلیف است که در انتخابات حضور داشته باشند.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، احیای معروفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون این مهم از اهداف نظام اسلامی است لذا تقویت آن بستری برای دستیابی به این هدف و استحکام دین اسلام در جهان خواهد شد.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: با این اوصاف تشویق و ترغیب مردم به عرصه انتخابات از معروفات است چرا که این عمل در راستای تقویت نظام اسلامی صورت می‌گیرد.

وی از حضور در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف نام برد و گفت: انتخابات حقی است که با سرنوشت مردم گره خورده است از این‌رو ادای آن در کنار یک حق شخصی یک تکلیف الهی است که نباید اسقاط شود بلکه باید از آن برای تعیین سرنوشت شخصی و جامعه استفاده کرد.

وی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی تنها با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود، اما نباید حماسه سیاسی را تنها در یک موضوع خلاصه کنیم بلکه دیدگاه رهبری در مورد نام‌گذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها مربوط به یک مقطع زمانی خاص نیست.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان اضافه کرد: هر عملی که دشمنان را غضبناک کند عملی صالح است و دشمنان از حضور گسترده مردم در انتخابات به شدت نگران می‌شوند پس مشارکت در این عرصه سیاسی یک عمل صالح و تکلیف به شمار می‌آید.

به گفته حسینی‌شاهرودی، نگرانی دشمنان از ملت ایران است که همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که توطئه‌های آنان نه تنها اثر ندارد بلکه ملت را منسجم‌تر و نسبت به نظام اسلامی دلگرم‌تر می‌نماید.

وی اذعان داشت: ملت مسلمان ایران در این 34 سال به خوبی نشان داده‌اند که برنامه‌های دشمنان علیه آنان بیراهه‌ای است که به سرابی برای دشمنان ختم می‌شود و جز یأس و ناامیدی برای آنان دستاورد دیگری به دنبال نخواهد داشت.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان از تمامی مردم کردستان خواست تا همچون دفعات قبل در صحنه‌ای که صحنه حرکت در مسیر خدا و مقابله با دشمنان است، شرکت کنند و با خلق حماسه‌ای سیاسی زمینه را برای دستیابی به خلق حماسه اقتصادی فراهم نمایند.

انتهای پیام/79001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول