اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساعات پایانی تبلیغات

شور و هیجان انتخابات در شهربابک به اوج خود رسید

در ساعات پایانی تبلیغات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شور و هیجان انتخاباتی در شهربابک همچون سایر شهرهای کشور به اوج خود رسید.

شور و هیجان انتخابات در شهربابک به اوج خود رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، یکی از نکات جالب توجه در برپایی ستادهای تبلیغاتی در شهربابک وجود چهار ستاد نامزدهای ریاست جمهوری و دو ستاد نامزدهای شورای اسلامی شهر در خیابان ولی‌عصر (عج) و در یک محدوده است.

حامیان جلیلی که پوسترها و عکس‌هایی در حمایت از او را در دست داشتند و در مقابل ستاد تبلیغاتی جلیلی حضور داشتند، شعارهایی از جمله "نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم"، "ای حامی ولایت، بسیجیان فدایت"، "رأی ما یک کلام، مقاومت والسلام"،  "نه سرخ و سبز و نیلی، اصلح فقط جلیلی" و "خامنه‌ای زنده باد، جلیلی پاینده باد" سر دادند.

در سوی دیگر خیابان و در مقابل حامیان جلیلی، حامیان جوان روحانی با پوسترهایی که در دست داشتند، شعارهایی چون "زنده باد اصلاحات"، "حامیان روحانی درود بر هاشمی، سلام بر روحانی،""هاشمی، خاتمی ، روحانی آزادی آزادی" سر دادند و با زدن دست و هورا کشیدن از نامزد مورد نظر خود حمایت می‌کردند.

همچنین اعضای ستاد روحانی دست‌بند، پیشانی‌بند به رنگ بنفش و همچنین کلید طلایی که نماد انتخاباتی روحانی است در میان مردم توزیع می‌کردند.

نیروی انتظامی از نخستین دقایق حضور حامیان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر به منظور برقراری امنیت و جلوگیری از مسدود شدن محل تردد خودروها در محل تجمع حاضر شد.

ستادها از آخرین فرصت تبلیغاتی استفاده کرده‌اند و همه اقلام تبلیغی باقیمانده خود را با سرعت بین مردم پخش کردند به همین دلیل کف خیابان‌ها مملو از تراکت‌ها و پوسترهای تبلیغی است.

خودروهای متعددی در سطح شهر با نصب پوستر و پرچم‌های کاندیداها، بوق زنان در خیابان‌ها تردد و بعضاً سرنشینان آنها شعارهای انتخاباتی سر می‌دادند.

همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری مزید بر علت شده است تا حجم تبلیغات، چند برابر شود و شهر در آخرین روز تبلیغات قانونی، حال و هوای کاملاً انتخاباتی به خود بگیرد و این تجمعات بدون وقوع درگیری به پایان رسید.

بعد از اتمام تجمعات طرفداران روحانی و جلیلی با به راه ‌انداختن کاروان‌هایی در سطح شهر و شعار دادن از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کردند.

انتهای پیام/80023/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول