اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی مشترک

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

در پیامی مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان مردم را به حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد دعوت کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شامگاه چهارشنبه در پیامی مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده آمده است: خرداد ماه در تاریخ سراسر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایامی حماسه ساز و افتخار آفرین برای ملت در عرصه دفاع از ارزش‌های و آرمان‌های والای انقلاب و امام راحل بوده است.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: خرداد 92 نیز به واسطه درایت و رهبری‌های خردمندانه و پیامبرگونه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در انتخاب نام « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی » برای سال جاری می‌رود، تا همزمان با برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا به ایامی برای خلق حماسه‌ای ماندگار و بی‌بدیل در کشور مبدل شود.

در این پیام آمده: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر تجلی عزم و اراده ملت در اداره کشور و مظهر و نماد مردم سالاری دینی و عرصه‌ای برای اعمال نظر و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و کشور است.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: از سوی دیگر برگزاری انتخابات با حضور با شکوه، حماسی و دشمن شکن مردم در شرایطی که دشمنان بدخواه این انقلاب و اسلام، منتظر فرصت و بهانه‌ای برای زورگویی و اعمال دشمنی بیشتر با این نظام الهی هستند، بهترین و مؤثرترین مانع در برابر زیاده خواهی و ترفندهای گسترده استکبار جهانی علیه این نظام مردمی است.

در پیام مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب الله دهمرده آمده است: همانگونه که در ادوار مختلف انتخابات، ملت فهیم، با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با حضوری یکپارچه و دشمن شکن در پای صندوق‌های رأی، ضمن اعلام حمایت قاطع از انقلاب و دفع بسیاری از دسیسه‌های آنان مشروعیت و مقبولیت بالای این نظام را به جهانیان نشان داده و خاری برچشم تمام‌ دشمنان این کشور و ملت شده‌اند.

در این پیام آمده است: به طور یقین 24 خرداد نیز در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و هوشمندی ملت ایران به روزی سرنوشت ساز و غرور آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی مبدل شده و ملت با حضوری گسترده، آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی، خالق حماسه‌ای ماندگار و عظیم در عرصه سیاسی کشور می‌شوند.

در پیام مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب الله دهمرده آمده است: ملت ولایی و حامی انقلاب و اسلام استان لرستان نیز در 24 خرداد همچون همیشه در آزمون بزرگ نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی، در قامت امواجی خروشان و با نشاط در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه‌ای فراموش نشدنی دیگری را در پیروی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب، امام راحل و شهدای عزیز به نمایش می‌گذارند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده: اینجانبان ضمن قدردانی از آحاد مردم مؤمن و با بصیرت دیار لرستان، به پاس نعمت الهی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، در این انتخابات شرکت کرده و آحاد مردم استان لرستان را به حضوری گسترده، تا بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کنیم.

انتهای پیام/2304/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول