اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-308

نظری: برگزاری پرشور انتخابات موجب توانمندی نظام می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: برگزاری پرشور انتخابات موجب توانمندی نظام اسلامی و اعتماد به نفس هرچه بیشتر مسئولان می‌شود.

نظری: برگزاری پرشور انتخابات موجب توانمندی نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، حجت‌الاسلام مختار نظری در نشست شورای عالی قشر بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلا مازندران با محوریت "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سالن اجتماعات یادگار امام بیان داشت: انتخابات همانند جنگ تحمیلی یک مبارزه است و امروز هم در جنگ روانی و فرهنگی همان هجمه دوران جنگ را می‌بینیم که فقط تاکتیک‌ها تغییر یافت.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تقابل با استکبار، عرصه انتخابات است، افزود: نماد حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی انتخابات است و انجام این کار با مشارکت و حضور همه‌جانبه موجب پشتوانه و اعتبار بین‌المللی نظام خواهد شد.

نظری همچنین برگزاری پرشور انتخابات را موجب توانمندی نظام اسلامی و اعتماد به نفس هرچه بیشتر مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این عرصه بزرگ موجب وحدت و همبستگی ملی و کندشدن ابزار دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی خواهد شد.

نظری در ادامه با اشاره به بحث هسته‌ای اعلام کرد: دشمنان ما در بحث هسته‌ای به دنبال بهانه می‌گردند و مهمترین مشکل آنها اسلامیت نظام است.

وی همچنین اختلاف آمریکا با ایران و تقابل انقلاب اسلامی با آنها را تقابل دو اندیشه و تفکر برشمرد که جمع کردن این دو تفکر امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول