اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ محسن رضایی:

14 طرح برای اشتغال جوانان در دولتم دارم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد نورچشمی، اقتصاد دوستی، اقتصاد گروهی و اقتصاد افراد خاص را ریشه‌کن می‌کنم.

14 طرح برای اشتغال جوانان در دولتم دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محسن رضایی عصر چهارشنبه در دیدار مردم آذربایجان غربی که این دیدار در ورزشگاه 3 هزار نفری شهید آهندوست ارومیه برگزار شد، اظهار داشت:‌14 طرح در زمینه اشتغال جوانان، کارشناسی شده است که این طرح‌ها را در دولتم اجرایی می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه برای اشتغال خانگی برنامه‌های زیادی در پیش دارم، تصریح کرد: سالانه 5 میلیون شغل در قالب مشاغل خانگی ایجاد می‌کنم که بخش عمده‌ای از آن در آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

 

رضایی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود، بر ایجاد کارخانه‌های تبدیلی و بسته‌بندی تاکید کرد و افزود: با ایجاد کارخانه‌های تبدیلی و بسته‌بندی می‌توان علاوه بر حمایت از بخش کشاورزی، زمینه ایجاد اشتغال را نیز فراهم می کند.

 

عزت جوان ایران را به آن‌ها باز می‌گردانم

 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز شاهد هستیم که جوانان عزت خود را از دست داده‌اند، عزت جوانان ایران را به آن‌ها باز می‌گردانم.

 

رضایی تصریح کرد: امروز شاهدیم جوانان خسته و رنجور هستند، باید کاری کنیم که جوانان با نشاط و سرزنده باشند.

 

وی افزود: اعتیاد جوانان یکی از معضلات اصلی جوانان است که باید اقدامات لازم در این زمنیه انجام گیرد.

 

رضایی با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، خاطرنشان کرد: وقتی خانمی را کنار خیابان در حال گدایی می‌بینم آرزوی مرگ می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمده مشکلات مردم ایران اقتصاد، فرهنگ، امنیت و سلامت است، گفت: باید دعوای سیاسی را پایان داد و به هدف نهایی که بهبود وضعیت اقتصادی است چاره اندیشی کرد.

 

رضایی با بیان اینکه اقتصاد نورچشمی، اقتصاد دوستی، اقتصاد گروهی و اقتصاد افراد خاص را ریشه کن می‌کنم، اظهار داشت: اگر در انتخابات پیروز شوم اقتصاد را به دست مردم می‌سپارم چرا که اقتصاد دولتی عملی نیست و مردم باید ثروت را تولید کنند.

 

وی با بیان اینکه بخشی از سهام ادارات را به مردم واگذار می‌کنم، تصریح کرد: با اجرای این طرح مردم می‌تواند سهام را خرید و فروش و معامله کنند و یا سود آن را دریافت کنند.

 

احیای گمرکات و بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی

 

رضایی بر احیای بازارچه‌ها و گمرکات استان آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: در صورتی که در انتخابات پیروز شوم پیگیر جدی احیای بازارچه‌های مرزی و گمرکات آذربایجان غربی خواهم بود چرا که این استان به دلیل موقعیت مرزی دارای ظرفیت‌های متعددی است.

 

وی با بیان اینکه ارزش پول ایران را بالا می‌برم، اظهار داشت: دلار و یورو به قدری وارد ایران می‌کنم که ارزش پول ایران بالا رود.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: این امر موضوعی است که نباید از آن غافل ماند و در صورت موفقیتم در انتخابات برای ازدواج هر جوان ایرانی 23 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌کنم.

 

احیای دریاچه ارومیه در دستور کار دولتم خواهد بود

 

رضایی به احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: احیای دریاچه ارومیه یکی از موضوعاتی است که مد‌نظر‌ دارم و برای این منظور از سد ارس آب به دریاچه ارومیه می‌رسانیم.

 

وی دریاچه ارومیه را تمدن بزرگ ایران دانست و اظهار داشت: جغرافیای ایران بدون دریاچه ارومیه بی‌معنی است.

 

انتهای پیام/61001/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول