اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

حضور مردم موجب عزت و اقتدار نظام است/ در انتخابات شوراها دقت کنیم

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نباید انتخابات ریاست جمهوری باعث کم رنگ شدن انتخابات شوراها شود شوراها مرکز خدمات هستند اگر در انتخابات شوراها دقت نکنیم کسانی به این جایگاه دست می‌یابند که همیشه آثا سوء از خود نشان می‌دهند.

حضور مردم موجب عزت و اقتدار نظام است/ در انتخابات شوراها دقت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در نشست بصیرتی و روشنگری سپاه ناحیه شبستر اظهار کرد: نام و پرچم ابا عبدالله الحسین یکی از افتخارات کشور ماست و ملت ایران به تبعیت از راه و هدف بزرگ پاسدار اسلام با شرکت گسترده در انتخابات 24 خرداد بار دیگر برگ زرینی در تاریخ این انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی افزود: انقلاب ما یک حرکت پیش برنده است و یک مقابله جدی است در برابر اسرائیل و آمریکا، و ما هر سال باید حضورمان بیش از سال‌های گذشته باشد و از انقلابمان دفاع کنیم.

پورجمشیدیان افزود: اگر می‌خواهیم رضایت امام و شهدا را جلب کنیم باید حماسه آفرینی کنیم و مطیع ولایت فقیه باشیم که حضور ما موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه اظهار کرد: تلاش برای حضور حداکثری، امید بخشی به مردم و حضور آگاهانه از مهمترین وظایف هر فرد علاقه‌مند به نظام اسلامی و اطاعت از ولی فقیه است.

پورجمشیدیان ادامه داد: خصوصیات رئیس جمهور اصلح با توجه به معیارهای رهبر انقلاب ایمان به خدا، ولایت‌مداری، دوری از سیاه‌نمایی، کارآمد بودن و مکتبی بودن برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان جایگاه شورای شهر را مهم دانست و بیان کرد: نباید انتخابات ریاست جمهوری باعث کم رنگ شدن انتخابات شوراها شود شوراها مرکز خدمات هستند اگر در انتخابات شوراها دقت نکنیم کسانی به این جایگاه دست می‌یابند که همیشه آثار سو از خود نشان می‌دهند و این به ضرر کشور و ملت است.

نشست بصیرتی و روشنگری سپاه ناحیه شبستر در محل مسجد امام حسین (ع) با حضور مردم ولایت مدار و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول