اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

هنرمندان زنجانی حضور خود را در انتخابات اعلام کردند

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه هنرمندان استان زنجان حضور خود را در انتخابات اعلام کرده‌اند گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو زمینه‌ساز تحقق شعار حماسه سیاسی در کشور است.

هنرمندان زنجانی حضور خود را در انتخابات اعلام کردند

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جامعه ما همیشه مبتنی بر ضرورتی که مقام ولایت ترسیم می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اصلی‌ترین زمینه‎ساز تحقق این شعار است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری همواره باید سرلوحه فعالیت‌ها و امور همه مردم و مسئولان قرار گیرد، افزود: مسئولیت هنرمندان در این راستا سنگین‌تر از سایر افراد است.

وی در ادامه به جایگاه هنرمندان در این عرصه اشاره کرد و ابراز داشت: هنرمندان به واسطه هنر خود چهره‌ای سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و طبیعتاً الگوی بسیاری از افراد جامعه قرار می‌گیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌های هنرمندان عامل انتخاب موضع‌گیری عده‌ای از افراد می‌شود، تصریح کرد: هر چه این تصمیم‌گیری‌ها صحیح‌تر باشد جامعه مسیر تکامل و انتخاب مسیر بهتری را طی خواهد کرد.

وی به نقش هنرمندان در تحقق حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف هم باید هنرمندان هم خودشان در این انتخابات شرکت کرده و هم دیگران را به این امر تشویق کنند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه مردم است که باید به آن لبیک گفت، اظهار داشت: هنرمندان به عنوان قشری تاثیرگذار می‌توانند سبب رشد و تعالی جامعه در امور مختلف باشند و یکی از مهمترین آن‌ها مبحث انتخابات است.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در این حماسه می‌تواند انقلاب و کشور را در این شرایط حساس در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیمه کند.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول