اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ جلیلی در جمع مردم اسلامشهر:

انتخابات پشتوانه‌‌ای برای اقتدار جمهوری اسلامی است / عدالت در سازوکار اعطای تسهیلات وجود ندارد

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 24 خرداد روز خلق حماسه‌ای دوباره در تاریخ انقلاب خواهد بود و انتخاب شما پشتوانه‌ای برای اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتخابات پشتوانه‌‌ای برای اقتدار جمهوری اسلامی است / عدالت در سازوکار اعطای تسهیلات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سعید جلیلی عصر چهارشنبه در جمع مردم اسلامشهر در مسجد حضرت صاحب‌الزمان این شهرستان اظهار داشت:‌ یاد و نام امام حسین و راه آن حضرت با مسیر ما، وجود ما و روح و روان ما آمیخته و عجین شده و انقلاب اسلامی افتخارش این است که در امتداد راه امام حسین (ع) باشد.

وی افزود: راهی که امام حسین (ع) به همه ما نشان داد این بود که بر مبنای دین الهی و دفاع از دین پیامبر با حفظ تمام آنچه در دین آمده مقاومت و ایستادگی کرد؛ ما به عنوان پیروان آن حضرت با پرچمداری امام راحل، پرچم امام را بلند کرده و به اهتزاز در آورده‌ایم.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به شرایط کشور در قبل از انقلاب اسلامی گفت: اهتزاز و تثبت پرچم امام حسین از هنرهای بزرگ امام خمینی (ره) است.

وی تأکید کرد: امام خمینی بر مبنای تعالیم اسلامی توانست با ایمان به وعده‌های الهی و امید به موفقیت‌ها این انقلاب را به پیروزی برساند این یک باور نبود بلکه در طول 34 سال گذشته این مطلب را تجربه‌ کرده‌ایم.

جلیلی افزود: تمام دنیا در برابر این خط و مشی امام ایستادند آنها نمی‌خواستند که راه امام حسین و منش و سیره امام خمینی در این کشور امتداد یابد اما شما با ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان با اصرار بر اراده خود ثابت‌ قدم ماندید اراده‌ای که می‌خواست حسینی آزاد، انقلابی و آباد باشد.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های ملت غیور ایران اسلامی گفت: ملت ایران در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا این مقاومت‌ها باعث پیروزی نظام شد و الان نیز شما با همین شعار ایستاده و دشمنان را ناکام گذاشته‌اید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: دشمنان نظام هرچه در توان داشتند به کار گرفتند تا نگذارند ما به انرژی هسته‌ای دست بیابیم اما مقاومت و ایستادگی شما ملت غیور این سرزمین مانع از خواسته دشمنان شدیم و الان کشور ما به یک قطب هسته‌ای در جهان تبدیل شده است.

جلیلی گفت: قدرت منطقه‌ای ایران تثبیت شده و این منطقی است که به تبعیت از امام حسین (ع)‌ ادامه یافته و ناکامی دیگر دشمن این می‌باشد که ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگو و سرمشق در خاورمیانه و حتی جهان تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: دشمنان بیکار نمی‌نشینند و نمی‌توانند پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشور ما را ببینند ما الان پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم دشمنان نظام با توجه به موفقیت‌های ایران اسلامی همواره با توطئه‌های‌شان به دنبال برگرداندن ایران اسلامی از پشت خیمه‌های خود هستند.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال ایجاد شک و تردید در مسیر انقلاب ما هستند آنها امروز به دنبال ایجاد تردید در موفقیت‌ها ما بوده و برخی سیاه‌نمایی‌هایی که امروز از سوی آنها صورت می‌گیرد در همین راستا می‌باشد.

جلیلی در ادامه سخنانش گفت:‌ در دوران 8 سال جنگ تحمیلی خیلی از کارهای سخت و ناممکن حل شد آن موقع جوان 17 تا 18 ساله اسلامشهری می‌رفت و حماسه عظیمی خلق می‌کرد که آثارش ماندگار است. امروز هم باید در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی مردم و جوانان ایران اسلامی حماسه خلق کنند.

وی تصریح کرد:‌ امروز گرانی، مسکن و اشتغال از مسائل مشکل‌ساز برای مردم است چرا در اشتغال و تولید و رفع بیکاری نمی‌توانیم به موفقیت برسیم باید اذعان داشت که همه دولت‌ها با هر نوع اختلاف نظر و سلیقه‌ای که بودند طرفدار گرانی نبودند و نمی‌خواستند که بیکاری و گرانی اینگونه در کشور گسترش یابد.

وی گفت: اگر بخواهیم همه مسائل را حل کنیم باید راه‌‎حل‌هایی اساسی و اصولی را به شکل حماسی خلق کنیم و در این راه مهم‌ترین نقش دولت تغییر ساختار اداری در این کشور است امروز باید مدل مدیریت عوض شود و سد آهنینی که ادارات بر سر راه مردم ایجاد کرده‌‌اند برچیده شوند مردم باید احساس کنند ادارات پناهگاه امن آنها هستند.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی که در کشور است، گفت: اگر به کارگیری از ظرفیت‌ها و منابع ملی در کنار بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی خوب و کنترل شده باشد قدرتی آزاد خواهد شد که انرژی هسته‌ای در برابر آن هیچ می‌باشد ما نباید دنبال قهرمان و ناجی باشیم و بگوییم که مشکلات را حل می‌کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید سازوکارها به گونه‌ای باشد که تمام دستگاه‌ها و مسئولان خود را خدمت‌گزار مردم بدانند اگر ما آمدیم به تولید و اقتصاد بها خواهیم داد تا مانع از افزایش گرانی‌‌ها در جامعه شویم.

جلیلی با انتقاد از ضعف نظام نظارتی بر بانک‌ها گفت: کل یارانه پرداختی دولت در کشور 2 هزار و 800 میلیارد تومان است چطور می‌شود که شش نفر بروند و از سیستم بانکی کشور 5 هزار میلیارد وام و تسهیلات بگیرند، عدالت در سازوکار اعطای تسهیلات وجود ندارد.

وی افزود: دشمنان انقلاب به دنبال این هستند که با ایجاد شک و تردید از درون و تهدید و تحریم از خارج کشور به این نظام و ملت ایران اسلامی فشار وارد کنند اما مقاومت و ایستادگی ملت مانع از دستیابی دشمنان به اهداف‌شان شده است.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با تکیه بر تعالیم اسلام ناب که تجسم آن ولایت مطلق فقیه است و با باور و تکیه به مردم می‌توان تمام تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و باعث رشد و پیشرفت کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: روز 24 خرداد مردم انقلابی کشورمان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دوباره در تاریخ این کشور خلق خواهند کرد و انتخاب شما پشتوانه و سرمایه‌ای برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول