اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت گسترده در انتخابات سبب مصونیت کشور و اقتدار نظام می‏شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در بیرون و داخل کشور از ماه‏ها پیش با برنامه‏های خود برای عدم حضور مردم در پای صندوق‏های رای تلاش می‏کنند، گفت: مشارکت گسترده سبب مصونیت کشور و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‏شود.

مشارکت گسترده در انتخابات سبب مصونیت کشور و اقتدار نظام می‏شود

محمد رئوفی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروز نگاه بسیار ویژه‏ای به انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در بیرون و داخل کشور از ماه‏ها پیش با برنامه‏های خود برای عدم حضور مردم در پای صندوق‏های رای تلاش می‏کنند، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده سبب مصونیت کشور و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‏شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور گسترده مردم فتنه‏ها و توطئه‏های دشمنان را نقش بر آب می‏کند، تصریح کرد: تنها دلیل پیشرفت و توسعه در نقاط مختلف کشور حضور مردم در صحنه بوده است.

*حضور مردم در انتخابات بیانگر مردمی بودن نظام است

وی با تاکید بر اینکه برگزاری بیش از 30 انتخابات در کشور با حضور گسترده بیانگر مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: این حضور، نقش مردم را در اداره نظام نشان می‏دهد.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه امروز انتخابات ریاست جمهوری ویژگی‏های مختلفی دارد، افزود: برگزاری دو انتخابات مهم و خلق حماسه از مهم‏ترین ویژگی‏های این دوره از انتخابات به شمار می‏رود.

وی با تاکید بر اینکه امسال با تدبیر مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‏گذاری شده است، ادامه داد: مظهر حماسه سیاسی در کشور و نماد آن انتخابات سال‌جاری است.

*فشار به سوریه با هدف فشار به ایران است

استاندار زنجان به شرایط بیرون کشور اشاره کرد و یادآور شد: فشارهایی که در نزدیک‏ترین مرزهای کشور با هدف فشار به جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‏شود، یکی از شاخص‏های مهمی است که اوج آن در کشور سوریه مشاهده می‏شود.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار و سربلندی کشورهای مسلمان است، اذعان داشت: امروز حضور گسترده مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه تک‌تک رای‏های مردم در انتخابات سال‌جاری اهمیت دارد، ادامه داد: میلیون‏ها رای از هر رای تشکیل می‏شود.

وی اضافه کرد: همه مردم باید در روز انتخابات احساس مسئولیت کرده و در عرصه حاضر شوند.

انتهای پیام/73006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول