اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

ملاک در هر دو انتخابات، ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی است

امام جمعه بافق گفت: انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شورای شهر و روستا را تحت‌الشعاع قرار دهد، هر دو انتخابات برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و ملاک در هر دو انتخابات، ارزش‌ها و اعتقادات ماست که نباید نادیده گرفته شود.

ملاک در هر دو انتخابات، ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب به بیان فضایل این ماه پرداخت و اظهار داشت: ماه رجب مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه عنایات ویژه‌ای از سوی خداوند متعال به ماه رجب شده است، افزود: این ماه، ماه استغفار و بهره‌گیری از فضایل و برکاتی است که در آن وارد شده است.

امام جمعه بافق با اشاره به مناسبت‌های مهم و مذهبی ماه رجب عنوان کرد: یکی از این مناسبت‌ها، لیلة الرغائب است که مسلمانان در آن به خیرات و مبرات برای اموات خود می‌پردازند.

سلیمانی همچنین با تاکید بر ضرورت انجام امور خیر در راه صحیح خود، خاطرنشان کرد: مردم سعی کنند خیرات و مبرات خود را با شناسایی افراد فقیر و مستمند، در اختیار آنان قرار دهند و به نیازمندان واقعی برسانند.

خطیب جمعه بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس رژیم سفاک اسرائیل، جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد و گفت: از زمانی که این رژیم جعلی شکل گرفت، برنامه جنایات خود را آغاز کرد و اسلام و اعتقادات مسلمانان را نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه انتفاضه باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: اگر ملل اسلامی و مسلمانان در مسیر اتحاد، پایداری و مقاومت گام بردارند، در برابر توطئه‌های این رژیم پیروز هستند.

سلیمانی، مقاومت را رمز پیروزی ملل مسلمان در برابر این رژیم عنوان کرد و گفت: هر جا که اتحاد و همبستگی مسلمانان شکل گرفته، این رژیم نتوانسته کاری از پیش ببرد و شکست خورده است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تخریب قبر حجربن عدی افزود: تخریب مزار و اهانت به این صحابه بزرگوار رسول اکرم (ص) نشانه زوال و ناتوانی و شکست دشمنان اسلام به ویژه وهابیت است.

وی با بیان اینکه حجربن عدی یکی از صحابی بزرگوار رسول الله (ص) بوده است، تصریح کرد: این چهره در میدان‌های جنگ با کفار در زمان پیامبر (ص) همواره پیشتاز بود و در جنگ نهروان از فرماندهان سپاه اسلام بود.

سلیمانی همچنین در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات، قانون، محور اصلی است و همه باید در برابر آن مطیع باشیم و هرکس توقع و انتظاری دارد، باید بر اساس قانون پیگیری کند.

امام جمعه بافق با بیان برخی از معیارهای مقام معظم رهبری درباره انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات یک مسئله تعیین کننده در نظام اسلامی است که رای مردم هم باید بر اساس اصول و معیارهایی باشد که نظام را به تکامل می‌رساند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد: مردم با آگاهی و شناخت، افرادی را انتخاب کنند که متعهد، آماده و توانا برای انجام کار و دیندار باشد و به درد مردم بخورد.

سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نظام و رسانه‌های وابسته به آنان برای مایوس کردن مردم برنامه‌های زیادی دارند، افزود: مردم بار دیگر با حضور خود این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند چرا که انتخابات افتخار بزرگی برای نظام و انقلاب است.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شهر و روستا را تحت‌الشعاع قرار دهد، گفت: هر دو انتخابات برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و ملاک در هر دو انتخابات، ارزش‌ها و اعتقادات ماست که نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/2464/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول