اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بستک معرفی شدند

فرماندار شهرستان بستک از انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بستک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات و حضور باشکوه مردم را موجب مشروعیت و اقتدار نظام دانست و اظهار داشت: در 34 سال گذشته با وجود همه فشارها، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، شاهد حضور گسترده و با نشاط مردم با بصیرت بوده و خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام با شدت بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای به ویژه تلویزیون‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند با القاء ناکارآمدی نظام و برجسته کردن تحریم‌ها در اذهان عمومی، ملت ایران را نسبت به خدمت گزاران صدیق انقلاب بدبین و آزادی انتخابات در کشورمان را خدشه دار کنند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام توان و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری درصدد به زانو در آوردن مردم غیرتمند ایران اسلامی است، افزود: ملت ایران با الهام از اسلام، پیروی از ائمه اطهار و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار، ایستاده و خواهد ایستاد.

مشتاق زاده بیان داشت: اعضای هیئت اجرایی از میان معتمدین انتخاب شده که از نیروهای مؤمن، متدین، وفادار به نظام و افراد بی طرف و عادلی هستند و تحت هیچ شرایطی دین خود را به دنیای دیگران نخواهند داد.

وی افزود: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، امانتدار تک تک آرای مردم هستیم و این، عهد و میثاق ما با خداوند متعال و مردم است.

گفتنی است در این جلسه عبدالرئوف پراگرد، محمدامین احمدنژاد، بهزاد زحمتکش، محمد خلیلی، جواد جوادی، غلامحسین سبحانی، عبدالله قدیمی، عزت الله ترکی و احمد حاجی زاده به عنوان اعضای اصلی و محمد باقری، عبدالرزاق کارگزار، محمود امینا، غلامرضا عابری و سید ابوالفضل سجادی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخابات شدند.

انتهای پیام/88006/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول